Gå til innhold

Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?


AnonymBruker

Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?  

18 stemmer

  1. 1. Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?

    • Ja
      4
    • Nei
      14


Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?

Svar ja eller nei eller skriv et svar.

Anonymkode: 1ac00...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei bor for langt unna. Samt at jeg ville følt det ubehagelig å ikke vite om noen av de jeg hilste på er ut av de AB som har vært veldig lite hyggelig med meg. 

Jeg har møtt noen fra KG, men da var det ingen AB for funksjonen var ikke kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Kommer an på hvem dom ville deltatt.
Men hvis det hadde vært brukere som har flere innlegg så mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2

Nei jeg ville ikke kommet. Begrenset hvor godt man blir kjent med folk over en plattform som denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker

Ser ikke helt poenget i at en gruppe alvorlig psykisk syke mennesker skal møte hverandre. Ja ja, tilhørighet og sånt, men jeg tror det er bedre for syke mennesker å møte friske mennesker istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (12 minutter siden):

Ser ikke helt poenget i at en gruppe alvorlig psykisk syke mennesker skal møte hverandre. Ja ja, tilhørighet og sånt, men jeg tror det er bedre for syke mennesker å møte friske mennesker istedenfor.

Det er ikke alle her inne som har en psykisk lidelse da... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er ikke alle her inne som har en psykisk lidelse da... ;) 

Sant. Men de fleste er det. Tenk om meg og stjernestøv møtte opp. Hadde sagt mye rart om sykdommen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Skulle hatt Sør og Nord og ned der. Det hadde blitt artig.

Hvis SDD - ShitDiddeliDo - hadde kommet skulle jeg vurder å bli med! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
GammelLurker skrev (1 time siden):

Sant. Men de fleste er det. Tenk om meg og stjernestøv møtte opp. Hadde sagt mye rart om sykdommen 

Jeg snakker ikke mye om sykdommen i RL, hadde heller vært stille og beskjeden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (42 minutter siden):

Det er ikke så mange friske mennesker som vil være med psykisk syke.

Nåja. Min beste venninne er ufør pga psykisk sykdom og jeg elsker å henge med henne! Vi har vært nære venner i 40 år. :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Nåja. Min beste venninne er ufør pga psykisk sykdom og jeg elsker å henge med henne! Vi har vært nære venner i 40 år. :)❤️ 

Og min beste venninne som jeg har hatt i 30 år har ikke dumpet meg selv om jeg er ganske syk. Jeg skal reise til henne kommende fredag. Og selv om vi kan snakke litt om sykdommen(e) min så snakker vi mest om alt mulig annet. 

Men noen venner har forsvunnet med årene ja. Det skal sies. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Glitter skrev (3 minutter siden):

Og min beste venninne som jeg har hatt i 30 år har ikke dumpet meg selv om jeg er ganske syk. Jeg skal reise til henne kommende fredag. Og selv om vi kan snakke litt om sykdommen(e) min så snakker vi mest om alt mulig annet. 

Men noen venner har forsvunnet med årene ja. Det skal sies. 

Kommer veldig an på adferden hos folk. Jeg har psykisk syke venner jeg har kutta ut fordi de ikke evner å snakke om annet, og ikke har noen interesser eller personlighet utenfor det å være psykisk syk og pasient.

Så har jeg psykisk syke venner som jeg har et veldig godt forhold til, fordi vi har masse til felles og finner på ting sammen :) Litt sykdomsprat er greit, men ikke når det blir ens eneste identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut noen psykisk syke venner fordi de er for syke og ikke klarer å oppføre seg normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...