Gå til innhold

Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?


AnonymBruker

Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?  

18 stemmer

  1. 1. Ville du kommet hvis det ble arrangert DOL-treff i Oslo?

    • Ja
      4
    • Nei
      14


Anbefalte innlegg

Vendi skrev (11 minutter siden):

Hvis man bare skriver som anonym vil man ganske sikkert ikke hatt interesse av å bli med uansett. Vil de ikke være en del av et fellesskap her under nick, tviler jeg på om de vil det i rl. Tenker jeg da. 

Denne tråden ble opprettet av en anonym. Regner med at hen ville vært med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (20 minutter siden):

Hvis man bare skriver som anonym vil man ganske sikkert ikke hatt interesse av å bli med uansett. Vil de ikke være en del av et fellesskap her under nick, tviler jeg på om de vil det i rl. Tenker jeg da. 

Hadde vært lite interessant om mange av de som dukket opp var anonyme ja. Dette var ingen mulighet for 20-25 år siden da vi hadde treff så da visste vi hvem vi snakket med på treffet. "Hei, hvem er du?" "Nei, jeg er anonym..." Nah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du møtt nhd?

Anonymkode: 403d0...3a5

Det har jeg gjort, men uten at han visste at jeg visste hvem han var :) Vi har tilknytning til samme by, og slo av en kort høflighetsprat på ei turisthytte på fjellet en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (36 minutter siden):

Hadde vært lite interessant om mange av de som dukket opp var anonyme ja. Dette var ingen mulighet for 20-25 år siden da vi hadde treff så da visste vi hvem vi snakket med på treffet. "Hei, hvem er du?" "Nei, jeg er anonym..." Nah.

Måtte man presentere seg med nick?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hattifnattus
Kashmir skrev (1 time siden):

Måtte man presentere seg med nick?  

Jeg var på Kvinneguiden treff for 9-10 år siden, og der presenterte vi oss med nick

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde helt sikkert ikke kommet. Jeg har for lite tid til å møte venner i RL så ofte som jeg har lyst til, så å prioritere folk jeg bare "kjenner" på nett ville ikke blitt prioritert. Jeg vet hvem noen her inne er, og har et par av dem som venner på Facebook. Det er hyggelig å se hva de bedriver tiden sin med, og jeg er sikker på at mange andre her inne også er artige og fine folk i RL. For meg er det likevel ingen lengsel etter å bli bedre kjent med så mange fra dol på privaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (17 minutter siden):

Jeg var på Kvinneguiden treff for 9-10 år siden, og der presenterte vi oss med nick

Det syns jeg virker litt kjedelig? Det hadde jo vært mye gøyere å snakke med ulike folk uten å vite hvilket nick de hadde, og lure på hvem som var hvem. Er ikke mot at folk spør eller vil si det, men jeg ville helst ikke visst. Nå ville vel jeg uansett vært en som ble gjenkjent da jeg ikke akkurat er "blek" og blond 🙃 for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Måtte man presentere seg med nick?  

Jeg synes det. :)  Hva er vitsen med å møtes dersom man ikke aner hvem man snakker med? Da vil jo alle bli sittende hele kvelden og lurte på "hvem er du?" og "hvem er det egentlig jeg snakker med nå?"

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det. :)  Hva er vitsen med å møtes dersom man ikke aner hvem man snakker med? Da vil jo alle bli sittende hele kvelden og lurte på "hvem er du?" og "hvem er det egentlig jeg snakker med nå?"

Ja, men det ville jeg syntes var morsomt 😊 jeg ville sikkert ha gjettet og lurt, og helt sikkert fått meg en overraskelse eller to hvis noen etterhvert sa hvem de var 🙂

Det er jo ikke så vanskelig å snakke om ting? Tror det hadde gått bra jeg da men. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 timer siden):

Måtte man presentere seg med nick?  

På treffet i 2002 hadde vi skilt hvor det stod nicket vårt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude83 skrev (18 minutter siden):

På treffet i 2002 hadde vi skilt hvor det stod nicket vårt 🙂

Oki. Da trekker jeg meg 🤣 for da vil jeg bare være forutinntatt og det ville ha begrenset meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Oki. Da trekker jeg meg 🤣 for da vil jeg bare være forutinntatt og det ville ha begrenset meg. 

Det er jo ikke dermed sagt at vi må gjøre det samme nå 😅 Vi gjør det majoriteten ønsker 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude83 skrev (12 minutter siden):

Det er jo ikke dermed sagt at vi må gjøre det samme nå 😅 Vi gjør det majoriteten ønsker 🙂

Jeg er redd jeg ikke er blant majoriteten 🙃 da er det i såfall mot normalt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Kashmir skrev (1 time siden):

Det syns jeg virker litt kjedelig? Det hadde jo vært mye gøyere å snakke med ulike folk uten å vite hvilket nick de hadde, og lure på hvem som var hvem. Er ikke mot at folk spør eller vil si det, men jeg ville helst ikke visst. Nå ville vel jeg uansett vært en som ble gjenkjent da jeg ikke akkurat er "blek" og blond 🙃 for å si det sånn. 

Ser poenget ditt :) Jeg ville helst vite nick, men det var fordi jeg ble veldig godt kjent med mange der inne, og er litt avhengig av tryggheten det ville gi meg å ha nicket koblet opp mot fjesene :) 

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk ingen grunn til å gå på DOL-treff hvis man ikke fikk vite nicket.  Men å vite navn synes jeg faktisk ikke er nødvendig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (1 time siden):

Det syns jeg virker litt kjedelig? Det hadde jo vært mye gøyere å snakke med ulike folk uten å vite hvilket nick de hadde, og lure på hvem som var hvem. Er ikke mot at folk spør eller vil si det, men jeg ville helst ikke visst. Nå ville vel jeg uansett vært en som ble gjenkjent da jeg ikke akkurat er "blek" og blond 🙃 for å si det sånn. 

Jeg har også møtt folk via kvinneguiden for 6 år siden. Helt normale oppegående folk de fleste. Har bare kontakt over nett med ei i dag. Vi deler en del ting som vi er åpne til hverandre om, og jeg liker humoren hennes, men har gitt opp å møte henne noe mer fordi hun er alltid enten syk eller skal andre ting. Vet dette var en greie i følge noen av de andre og. De ble overrasket da hun møtte opp 2 ganger. Vi hadde champagnefrokost 17.mai det året :) det var veldig gøy! 
 

Vi gikk flere ganger ut på fest sammen. 
 

Bare at på kg skrev jeg alltid alt som anonym. Her har jeg skrevet mye under nick. Og det kan være skikkelig ille om det viser seg at noen jeg kjenner fra før er her. 
Noe som kunne vært gøy om vi ikke treffes, er å ha en funksjon her hvor vi kan chatte med cam :) uten at nicket våres trengs å vises. Da også kunne vi gjettet hvem som er hvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kun vært aktuelt å møte de som har brukt nick en god stund. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude83 skrev (2 timer siden):

På treffet i 2002 hadde vi skilt hvor det stod nicket vårt 🙂

Det hadde vi ikke i Trondheim, men alle sammen sa da hvilket nick de hadde og også hva vi heter på ordentlig. :) Men nå var det ganske så annerledes for 20-25 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...