Gå til innhold

Flere bipolare her som føler en "tvang" til å ville leve livet alene og isolert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

girlinyellow
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er ikke suicidal.

Men er ikke alene pga frykt eller redsel, er alene fordi jeg ikke bryr meg, ikke engasjerer meg, ikke vil være en del av samfunnet, dets normer og "galskap" slik jeg ser mennesker holder på. Ikke liker jeg heller å være bundet av, eller følelsen av å være fengslet til noe fast, som jobb, eid bolig etc etc. Det blir for mye med alle forventninger og krav i samfunnet, som jeg hverken orker, eller vil ta del i.

Anonymkode: 5f153...99e

Skjønner. Kan godt kjenne meg igjen i det, også. Jeg har også liten interesse for flere av tingene du nevner. Faktisk har jeg ofte latt som om jeg er interessert - feks. i venninnene mine. Det er fordi jeg ikke ønsker å være venneløs, men samtidig liker jeg best å være alene. Ofte later jeg som om jeg er interessert i det andre er interessert i, men det er bare for å virke vanlig, være høflig, prøve å være interessant og liknende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
girlinyellow skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Kan godt kjenne meg igjen i det, også. Jeg har også liten interesse for flere av tingene du nevner. Faktisk har jeg ofte latt som om jeg er interessert - feks. i venninnene mine. Det er fordi jeg ikke ønsker å være venneløs, men samtidig liker jeg best å være alene. Ofte later jeg som om jeg er interessert i det andre er interessert i, men det er bare for å virke vanlig, være høflig, prøve å være interessant og liknende. 

Kjenner meg så igjen i det der!!!dt er det jeg begynner å vike fra. Disse inngrodde normene og høflighetssvarene vi har. Tror det er derfor jeg isolerer meg mer og mer å. Orker ikke det "spillet" lenger

Anonymkode: 5f153...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...