AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Kashmir skrev (1 minutt siden): Okay. Det ser jo ganske kjipt ut å ha det sånn. Men det er kanskje ikke det, og mange har det jo verre. Ja, det er kjipt. Jeg får aldri en gutt som liker meg og jeg får aldri barn. Og klokka tikker. Nærmer meg 30. Anonymkode: 5e5cd...c92 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Eller får vel heller si mann. Anonymkode: 5e5cd...c92 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Det er mange menn som ikke er så opptatt av utseende på kvinner. Bare søk videre, så finner du en som vil ha barn med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Er det noe du kan gjøre selv for å bli mer attraktiv? Gå ned i vekt? Kjøpe nye klær? Klippe deg? Sminke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Og husk at selv kvinner kan få barn til de er nærmere 50. Det beste er vel å få barn innen man er 35, men det kan gå også etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.