Gå til innhold

Jeg var livredd sier Bjørnar Moxnes.

Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

Høyst sannsynlig at dette var gjort med overlegg fra begynnelsen av: https://tv.vg.no/video/269169/se-video-her-stjeler-han-brillene?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos2&utm_medium=dre-64a3265cb4b84d1733df0399

Dårlig timing av Rødt å si at de har full tillit til ham like før videoen ble sluppet, VG timet det nok til det fulle.

Jeg skjønner bare ikke helt greia - han har da råd til å kjøpe det aller meste? 

Eller er det liksom bare en gimmick å stjele fra kapitalistsvina, akkurat som millardærer av hip-hop-artister stjeler og selger hasj selv om de ikke trenger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Kanskje han har for mye penger? https://www.dn.no/privatokonomi/rike-stjeler-jukser-og-bloffer-mer-enn-andre/1-1-1788676

Tror nok det har lite med hans politiske ståsted å gjøre. Han føler vel han kan komme unna med det og får et kick ut av det, og det kan til og med være et element av selvdestruktivitet/egensabotasje. Helt uhørt at politikerene bryter loven er det jo uansett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som er ganske dreven og vet akkurat hva han skal gjøre. Gjetter på at det neppe er første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (6 minutter siden):

Virker som er ganske dreven og vet akkurat hva han skal gjøre. Gjetter på at det neppe er første gang.

Vi skal ikke spekulere her men 🙃 men ja, ikke fortell meg at de to der ikke visste hvordan de skulle gjøre det! Eller han da! La brillene tilbake etter å ha prøvd dem og sett på dem,  tok de mer noncholant tilbake, tok et overblikk uten å se seg  påfallende mye rundt. Og den der da han åpnet glidelåsen i lomma, tok brillene og la dem tilfeldig i den. Mens han så liksom tilfeldig rundt seg igjen. 

De splittet tilogmed opp før han gikk tilbake igjen.

Jeg bare: wtf er det jeg sitter og ser på?

😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://tv.vg.no/video/269169/se-video-her-stjeler-han-brillene

Nei ser veldig lite ut som uhell det her, umulig å vite hva han tenkte men det fremstår som bevisst tyveri på filmen....

Veldig uforståelig om det er med vilje/bevisst, dårlig risk/reward på sånne stunt for slike folk....

Anonymkode: c24b9...26d

Vet ikke helt, jeg… Det kan like gjerne ha vært en handling på autopilot, om han generelt er distré. Skulle man først stjele solbrillene, hadde det vel vært smartere å bare latt dem ligge litt halvskjult på tralla? Da hadde det vært mer troverdig å si at han «glemte» at de lå der, om det skulle bli oppdaget, enn å ta sjansen på å putte dem i lomma helt åpenlyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat skrev (41 minutter siden):

Høyst sannsynlig at dette var gjort med overlegg fra begynnelsen av: https://tv.vg.no/video/269169/se-video-her-stjeler-han-brillene?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos2&utm_medium=dre-64a3265cb4b84d1733df0399

Dårlig timing av Rødt å si at de har full tillit til ham like før videoen ble sluppet, VG timet det nok til det fulle.

De må jo si det, og godt at "hans egne" støtter ham. Det bør de jo gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pallida skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt, jeg… Det kan like gjerne ha vært en handling på autopilot, om han generelt er distré. Skulle man først stjele solbrillene, hadde det vel vært smartere å bare latt dem ligge litt halvskjult på tralla? Da hadde det vært mer troverdig å si at han «glemte» at de lå der, om det skulle bli oppdaget, enn å ta sjansen på å putte dem i lomma helt åpenlyst. 

Han putter dem ikke i lomma helt åpenlyst. De splitter opp og han går bak en hylle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Det er ikke lenger noen tvil nå nei. Dette var med overlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Det er ikke lenger noen tvil nå nei. Dette var med overlegg. 

Ja, huff. Ikke mye tvil der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pallida skrev (3 timer siden):

Vet ikke helt, jeg… Det kan like gjerne ha vært en handling på autopilot, om han generelt er distré. 

Ingen ser seg vel nervøst rundt når de legger sine egne solbriller i lommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://tv.vg.no/video/269169/se-video-her-stjeler-han-brillene

Nei ser veldig lite ut som uhell det her, umulig å vite hva han tenkte men det fremstår som bevisst tyveri på filmen....

Veldig uforståelig om det er med vilje/bevisst, dårlig risk/reward på sånne stunt for slike folk....

Anonymkode: c24b9...26d

Det er vel samboeren som går med hendene over brystet ved siden av ham? Virker jo som hun er fullt klar over hva han holder på med ut fra måten hun går på og kroppsspråket hennes. Nå ble jeg litt matt... Dette klippet levner i alle fall ingen tvil om at partilederen til Rødt er en tyv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (31 minutter siden):

Det er vel samboeren som går med hendene over brystet ved siden av ham? Virker jo som hun er fullt klar over hva han holder på med ut fra måten hun går på og kroppsspråket hennes. Nå ble jeg litt matt... Dette klippet levner i alle fall ingen tvil om at partilederen til Rødt er en tyv.

Nå så jeg også klippet og det levner jo ingen tvil. Dette var langt fra det han unnskylte seg med første gangen.  Dette var nok en villet handling. Kanskje de var ute etter litt spenning i hverdagen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg reagerte også på hennes kroppsspråk, virket anspent. Det kan jo være flere grunner, men jeg opplevde hennes oppførsel på videoen som ukomfortabel og anspent.

Kan hende jeg ser videoen med fordomsfulle briller på, men det var så tydelig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (17 minutter siden):

Er du ironisk her? Jeg synes absolutt at "hans egne" ikke bør støtte ham. De bør ta sterk avstand fra handlingen hans. (Nå vet jeg ikke siste nytt i "utviklingen" når det kommer til partifellenes meninger - det kan jo godt hende de har snudd. Har ikke oppdatert meg på nyhetene enda). 

De uttalte i alle fall i natt at denne videoen ikke endrer noe og at de fremdeles støtter ham. Nå var jo ikke Rødt noe stort parti fra før, men de vinner neppe flere velgere på dette for å si det sånn... Kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (2 timer siden):

Er du ironisk her? Jeg synes absolutt at "hans egne" ikke bør støtte ham. De bør ta sterk avstand fra handlingen hans. (Nå vet jeg ikke siste nytt i "utviklingen" når det kommer til partifellenes meninger - det kan jo godt hende de har snudd. Har ikke oppdatert meg på nyhetene enda). 

Nei jeg er ikke ironisk 🙂 men som saken er, så er det nesten pålagt dem å støtte ham. Det ville blitt for voldsomt om også de skulle tatt avstand her og nå. Dessuten er det ganske mye å fordøye, så de kan ikke uten videre være dem som åpent sier alt for mye nå. Han er også kjent for dem på en helt annen måte som fks en leder de har hatt tillit til. Sikkert med god grunn. Dette er ikke en sak som er over, og hittil har de tatt riktig valg i mitt syn. Så får vi jo se hva som skjer videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Før jeg så videoen tenkte jeg at det bare var en vanlig feil som kan skje alle. Har vært vitne til folk som har kommet til butikker for å betale, men så hører varen til i butikken ved siden av. Utrolig at det er mulig ja, men kunden hadde gått ut av butikken. 
Det er fort gjort å glemme at man bærer ting under armene feks. Har holdt på å betale for ting, men plutselig oppdaget St jeg hadde noe under armene og😆 

Men når jeg så videoen synes jeg ikke det ser ut som et uhell. Han legger de på ei veske, går rundt og ser seg om og så putter de i bagen?!🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...