Gå til innhold

Hva slags teknikker har du lært av psykologen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! Jeg har vært alvorlig deprimert så har vel ikke lært teknikker utenom at behandler har prøvd å holde meg i live. Jeg er bedre nå og har begynt hos ny behandler utenom sengepost. Hun driver med kognitiv atferdsterapi og setter tankene mine i en kolonne A, B, C, ,D. Hva har du lært?

Anonymkode: 67073...b27

AnonymBruker

Ingenting. Vært til forskjellige "behandlinger" siden 2020, men alt jeg har fått er et stempel med "forhøyet selvmordsrisiko", og jevnlige meldinger til barnevern når jeg har sagt til behandler at jeg føler meg deprimert. Har aldri gjort noe galt i omsorgen med mine barn, bortsett fra å være innlagt for noen år siden. Aldri si høyt hva du tenker, med mindre det er positive tanker. De er ok. 

Anonymkode: d575b...2d8

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...