Gå til innhold

Bruker alle dere bipolare Litium og eventuelt hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Marye skrev (3 timer siden):

Gikk på litium i 15 år, men nå er jeg uten 

bruker antipsykotisk i stedet

Er det en spesiell grunn til at du sluttet på litium? Er det Abilify du bruker?

Anonymkode: 92237...724

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det en spesiell grunn til at du sluttet på litium? Er det Abilify du bruker?

Anonymkode: 92237...724

Brukte abilify med litium, men var mye psykotisk. Ble så tørst av litium at jeg orket ikke mer. Tar leponex nå

FjellOgDalar

Jeg brukte det, men sluttet pga. bivirkninger. Godt mulig jeg hadde fortsatt på det i kombi med Lamictal hadde det ikke vært for det. Ved ev. tilbakefall vil jeg likevel vurdere det på nytt. Nå har jeg bare Lamictal og Quetiapin. For øvrig er Lamictal førstevalget for bp 2. 

Annonse

AnonymBruker

Har hatt diagnosen i over 30 år men ikke brukt litium. Mot psykose bruker jeg en antipsykotika som heter Haldol. Jeg ønsket ikke å begynne på det da jeg leste det var en del bivirkninger og styr med litium

Anonymkode: 87f97...85f

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har hatt diagnosen i over 30 år men ikke brukt litium. Mot psykose bruker jeg en antipsykotika som heter Haldol. Jeg ønsket ikke å begynne på det da jeg leste det var en del bivirkninger og styr med litium

Jeg har dårlige årer så de blodprøvene kan bli grunn til å slutte for meg. De bommer masse før de treffer nå. Det blir ikke bedre med tiden...Synd for medisinen virker bra for meg. 

AnonymBruker
Glitter skrev (55 minutter siden):

Jeg har dårlige årer så de blodprøvene kan bli grunn til å slutte for meg. De bommer masse før de treffer nå. Det blir ikke bedre med tiden...Synd for medisinen virker bra for meg. 

Hvor ofte må du ta prøver?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...