Gå til innhold

@Isw som økonomen selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
aa-k-j skrev (6 minutter siden):

Egentlig ikke regler, men sunn fornuft om du har naboer. Hadde du likt om noen hadde holdt deg våken til kl 2 når du sku på skole eller jobb på morgenen? 

Jeg hadde ikke våknet av deg. Hadde lagt meg før klokken 2 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    58

  • aa-k-j

    23

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det tar seks år. Hva med de som skal forbedre fag eller ta etterutdanning? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Da må du bare vente til du er i full jobb. Du får ikke boliglån mens du studerer.

Anonymkode: 0a750...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ikke våknet av deg. Hadde lagt meg før klokken 2 

Anonymkode: 2bbd6...928

Det hjelper ikke å legge seg før 2 om noen holder en våken. Da er det jo umulig å sove uansett hvor tidlig man legger seg. Jeg hadde en nabo der jeg bodde tidligere som hadde fest til langt på natt ganske hyppig og det gikk ut over søvn og daglig fungering. Jeg ble syk av det. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (5 minutter siden):

Det hjelper ikke å legge seg før 2 om noen holder en våken. Da er det jo umulig å sove uansett hvor tidlig man legger seg. Jeg hadde en nabo der jeg bodde tidligere som hadde fest til langt på natt ganske hyppig og det gikk ut over søvn og daglig fungering. Jeg ble syk av det. 

Hvordan syk? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan syk? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Psykisk syk med innleggelser. Sliter fremdeles med ettervirkninger av den hensynsløse idioten av en nabo. Men den forsto selv at den laget problemer. Og den var psykisk syke selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (1 minutt siden):

Psykisk syk med innleggelser. Sliter fremdeles med ettervirkninger av den hensynsløse idioten av en nabo. Men den forsto selv at den laget problemer. Og den var psykisk syke selv. 

Gjorde han det at du ikke fikk sove? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjorde han det at du ikke fikk sove? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Ja får jo selvfølgelig ikke sove med høy musikk. Søvn er ganske viktig for å ha god psykisk helse. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (Akkurat nå):

Ja. Søvn er ganske viktig for å ha god psykisk helse. 

Oi. Men sa du noe til han ? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi. Men sa du noe til han ? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Ja utallige ganger og sendte klager til utleier og den fikk også politiet på døra flere ganger. Jeg var ikke eneste som klaget. Den ble anmeldt og fikk bot på noen tusen kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Klokka 2? Kunne ikke du brukt sov i ro ørepropper? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Jeg hadde tre unger hos meg og de fikk heller ikke sove, i likhet med alle de andre i oppgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (Akkurat nå):

Ja utallige ganger og sendte klager til utleier og den fikk også politiet på døra flere ganger. Jeg var ikke eneste som klaget. Den ble anmeldt og fikk bot på noen tusen kroner. 

Oi. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Ja og politiet kan og beslaglegge stereoanlegg hvis det er ille. Har hørt det har skjedd flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (4 minutter siden):

Ja og politiet kan og beslaglegge stereoanlegg hvis det er ille. Har hørt det har skjedd flere ganger. 

Jeg skal ikke spille høy musikk 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har mange hensyn man må ta når man bor for seg selv. Ja i enebolig kan du gjør mer enn i blokk, men vedlikeholdet er ofte dyrere fordi man står alene om alt. Og har ofte hage som må tas vare på. Og høyere utgifter til kommunale utgifter, innboforsikring og husforsikring og tv og internett. Så utgiftene blir fort opp mot 6 tusen utenom boliglånet. Og enebolig er ofte dyrere i innkjøp enn leilighet. Bli ferdig med studiene og få fast jobb. Vær tålmodig. Jeg fikk ikke kjøpt før jeg var over 40 år. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ikke spille høy musikk 

Anonymkode: 2bbd6...928

Det er fullt mulig å ha fest uten høy musikk. Fest skal være å ha det koselig og å være sosial med venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (1 minutt siden):

Man har mange hensyn man må ta når man bor for seg selv. Ja i enebolig kan du gjør mer enn i blokk, men vedlikeholdet er ofte dyrere fordi man står alene om alt. Og har ofte hage som må tas vare på. Og høyere utgifter til kommunale utgifter, innboforsikring og husforsikring og tv og internett. Så utgiftene blir fort opp mot 6 tusen utenom boliglånet. Og enebolig er ofte dyrere i innkjøp enn leilighet. Bli ferdig med studiene og få fast jobb. Bør tålmodig. Jeg fikk ikke kjøpt før jeg var over 40 år. 

Ja .. men siden hvis jeg ikke skal det. Hva skal jeg bruke dem  på da? Dannelsesreise? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja .. men siden hvis jeg ikke skal det. Hva skal jeg bruke dem  på da? Dannelsesreise? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (1 minutt siden):

Hæ? 

Hvis jeg ikke skal få lån? Hvis jeg ikke skal spare rettet mot det?? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (4 minutter siden):

Det er fullt mulig å ha fest uten høy musikk. Fest skal være å ha det koselig og å være sosial med venner. 

Men det er ikke helt det samme og være musestille på fest. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis jeg ikke skal få lån? Hvis jeg ikke skal spare rettet mot det?? 

Anonymkode: 2bbd6...928

Det er bare å spare hvis du kan. Ingenting galt med det. Da kan du få spart opp egenkapital til å kjøpe bolig. Men du må være tålmodig. Man må ha minst 15 % av kjøpesum for å få boliglån og fast og stabil inntekt. Hvis jeg skal i framtiden kjøpe annen bolig må jeg ha minst 25 % av kjøpesum pga jeg er ufør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...