Gå til innhold

@Isw som økonomen selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men det er ikke helt det samme og være musestille på fest. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Naboen jeg har nå spiller ikke musikk lenger. Den har sammenkomster hvor de koser seg med drikke og prater og ler sammen. Hører de bare litt og de avslutter ca ved midnatt da styret har sagt at det går fint i helgene. Funker det.

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    58

  • aa-k-j

    23

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
aa-k-j skrev (19 timer siden):

Man har mange hensyn man må ta når man bor for seg selv. Ja i enebolig kan du gjør mer enn i blokk, men vedlikeholdet er ofte dyrere fordi man står alene om alt. Og har ofte hage som må tas vare på. Og høyere utgifter til kommunale utgifter, innboforsikring og husforsikring og tv og internett. Så utgiftene blir fort opp mot 6 tusen utenom boliglånet. Og enebolig er ofte dyrere i innkjøp enn leilighet. Bli ferdig med studiene og få fast jobb. Vær tålmodig. Jeg fikk ikke kjøpt før jeg var over 40 år. 

Det synes jeg er fryktelig lenge til. Jeg har liksom sett for meg at jeg skal investere pusse opp og selge. Kanskje jeg kunne kjøpt først, leid og så flyttet et år til utlandet og studert. Jeg liker ikke vinteren i Norge. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (19 timer siden):

Naboen jeg har nå spiller ikke musikk lenger. Den har sammenkomster hvor de koser seg med drikke og prater og ler sammen. Hører de bare litt og de avslutter ca ved midnatt da styret har sagt at det går fint i helgene. Funker det.

Det kan hende jeg får litt penger hvis jeg kommer inn på en spesifikk utdannelse. Hvis ikke dette skjer går jo verden i knus men jeg får ikke vite det riktig enda. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din egen feil det går i knus når du lager så urealistiske forventninger som du har gjort. Ingen normal person forventer å kunne kjøpe bolig uten å kunne ha nok inntekt til å kunne betjene det. Ikke engang kausjonist kan hjelpe deg her nettopp pga for lav inntekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (20 minutter siden):

Det er din egen feil det går i knus når du lager så urealistiske forventninger som du har gjort. Ingen normal person forventer å kunne kjøpe bolig uten å kunne ha nok inntekt til å kunne betjene det. Ikke engang kausjonist kan hjelpe deg her nettopp pga for lav inntekt. 

Jeg er ikke normal i følge dere her inne. Jeg har en drøm som alle andre. Har. Jeg skulle ønske mine foreldre så hva jeg trengte av hjelp. 

Anonymkode: 2bbd6...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...