Gå til innhold

Alkohol burde vært på blå resept

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du sa noe om at personlighet kommer inn der man skriver. Hvordan personlighet har du fått av alle som skriver her?

Anonymkode: 0bda4...a37

Nå er jeg litt usikker på hva du mener? 

Hvis du tenker på de som vil ha alkohol i butikken, så er det argument som  går igjen, og det er at som edru må man tåle å se alkohol. Det er jeg forsåvidt enig i, men det er ikke så lett når folk kommer rett fra rehab og skal leve et vanlig liv- noe som jo innebærer å handle. Det kan være lett å unngå alkohol ellers. Ihvertfall mye lettere. 

Andre skjønner rett og slett ikke problemet fordi de ikke kan sette seg inn i situasjonen, mens andre igjen blåser i hvilket problem andre har, og ser det ikke som noe poeng å hverken forstå eller vise solidaritet. 

Så ulike grunner. 

Endret av Kashmir

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg litt usikker på hva du mener? 

Hvis du tenker på de som vil ha alkohol i butikken, så er det argument som  går igjen, og det er at som edru må man tåle å se alkohol. Det er jeg forsåvidt enig i, men det er ikke så lett når folk kommer rett fra rehab og skal leve et vanlig liv- noe som jo innebærer å handle. Det kan være lett å unngå alkohol ellers. Ihvertfall mye lettere. 

Andre skjønner rett og slett ikke problemet fordi de ikke kan sette seg inn i situasjonen, mens andre igjen blåser i hvilket problem andre har, og ser det ikke som noe poeng å hverken forstå eller vise solidaritet. 

Så ulike grunner. 

Nei mente at du ser hvordan personlighet som kommer frem når man skriver og lurte på hvilke inntrykk du har fått av de som skriver bak nick? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei mente at du ser hvordan personlighet som kommer frem når man skriver og lurte på hvilke inntrykk du har fått av de som skriver bak nick? 

Jeg skjønner ikke hva du mener. Og uansett har jeg ikke tenkt til å skrive hva jeg antar og tror om ulike brukere her 🙂 hva skulle poenget vært?  Har jeg noe å si til noen, så skriver jeg jo det til den det gjelder. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (14 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva du mener. Og uansett har jeg ikke tenkt til å skrive hva jeg antar og tror om ulike brukere her 🙂 hva skulle poenget vært?  Har jeg noe å si til noen, så skriver jeg jo det til den det gjelder. 

Mener hvordan jeg virker på deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...