Gjest lavender Skrevet 23. juli 2023 Skrevet 23. juli 2023 (endret) påskelilje skrev (18 minutter siden): Ja, det var fantastisk med en dag med sol og varme i går (forstod at vi har vært omtrent i samme område)! Vi var ute det meste av dagen, satt ute i t-skjorte og det var helt nydelig! Og i dag da jeg skulle ta toget og ventet på perrongen, varmet sola ordentlig godt! Den var virkelig spektakulær den togturen! Og jernbanesporet som snor seg i hårnålssvinger 😳😳😳🤩🤩🤩⭐⭐⭐ Det var det. Vi hadde en veldig fin fjelltur, og resten av dagen ble veldig fin også 😊 (Vi har nok vært i omtrent samme område ja). Åå, så kjekt å høre 😄 Ja, togturen er noe helt for seg selv. Endret 23. juli 2023 av lavender 0 Siter
påskelilje Skrevet 23. juli 2023 Forfatter Skrevet 23. juli 2023 Nå er det bare et par timer til jeg er hjemme. Gleder meg sånn til å se igjen yngstedattera, og også tomatene og agurkene i drivhuset 🤩🤩🤩 Og i morgen kommer eldstedattera hjem på sommerferie, og jeg stooooorgleder meg til å treffe henne igjen også ❤ 3 av 4 ferieuker er nå dessverre oppbrukt, så nå skal jeg nyyyyyyte den siste! 4 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. juli 2023 Skrevet 23. juli 2023 påskelilje skrev (3 timer siden): Nå er det bare et par timer til jeg er hjemme. Gleder meg sånn til å se igjen yngstedattera, og også tomatene og agurkene i drivhuset 🤩🤩🤩 Og i morgen kommer eldstedattera hjem på sommerferie, og jeg stooooorgleder meg til å treffe henne igjen også ❤ 3 av 4 ferieuker er nå dessverre oppbrukt, så nå skal jeg nyyyyyyte den siste! Kos deg siste uka Jeg begynner på jobb i morgen Det ble topptur på oss i dag da 2 Siter
emilie321 Skrevet 24. juli 2023 Skrevet 24. juli 2023 Denne helgen ble bra. Greide å dra på treningssenteret på søndag og da blir det sikkert lettere å dra dit neste gang også. Etter 4 måneder sengeleie og enda lengre tid hvor jeg bare har tuslet rundt, så var formen deretter. Syklet i 13min (4km) og tok 3 apparater. Effektiv trening var kanskje 25min. Og er i dag litt støl i de musklene jeg brukte. Skal vel være fornøyd med det. Må jo fortsatt bruke krykker hvis jeg skal gå lengre enn 100m. Så alt i alt, en fin helg. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.