Gå til innhold

Hjemmestrikket cardigan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

lavender skrev (21 timer siden):

Takk for tips. Hvordan sjekker man ut garn kvalitet?

Gå inn og sjekk hva garnet består av. Skal du ha deg en jakke det skal legges mye arbeid i ville jeg hatt skikkelig ull, alpakka eller merino. Og sjekk pinnestr. Selv foretrekker jeg pinne 3, da blir det ikke så altfor tykt. Men det er smakssak. Er det stor pinnestr kan det bli en varm jakke. Det spørs hva du er ute etter. Noen ganger er det stor pinnestr med tynnere garn og. Ikke helt lett om en ikke har strikket en del. Lykke til da! 

tilstede skrev (4 minutter siden):

Gå inn og sjekk hva garnet består av. Skal du ha deg en jakke det skal legges mye arbeid i ville jeg hatt skikkelig ull, alpakka eller merino. Og sjekk pinnestr. Selv foretrekker jeg pinne 3, da blir det ikke så altfor tykt. Men det er smakssak. Er det stor pinnestr kan det bli en varm jakke. Det spørs hva du er ute etter. Noen ganger er det stor pinnestr med tynnere garn og. Ikke helt lett om en ikke har strikket en del. Lykke til da! 

Gode tips. Skal definitivt finne en oppskrift med ull og lignende, det er det beste synes jeg. 

lavender skrev (På 22.7.2023 den 21.31):

Jeg ønsker meg så gjerne en hjemmestrikket cardigan. Helst med knapper foran og gjerne med ett fint mønster (eller bare helt enkel). Så jeg skulle gjerne hatt tips til hvilken oppskrift jeg burde velge? Noen som har noen tips? 😊

Ps. skal ikke strikke den selv hehe.

Jeg er glad i oppskriftene til Petite Knit Cardigan – PetiteKnit

Dersom du liker en av hennes oppskrifter, så kan du enten kjøpe garnpakke et eller annet sted på nett, eller kjøpe garnet i butikk etter å ha lastet ned overskriften. 

frosken skrev (5 minutter siden):

Jeg er glad i oppskriftene til Petite Knit Cardigan – PetiteKnit

Dersom du liker en av hennes oppskrifter, så kan du enten kjøpe garnpakke et eller annet sted på nett, eller kjøpe garnet i butikk etter å ha lastet ned overskriften. 

Takk for tips. De var fine 😊 Kunne være en ide å kjøpe garnet i butikk også ja, er jo fint å kunne støtte lokale bedrifter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...