Gå til innhold

Hva tenker dere om kollegaer som ikke vil hjelpe? Bra for trening eller kjipt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen ganger hender det i vår jobb at det oppstår situasjoner, som må fikses på en slik måte som vi har veldig liten erfaring med. Vi husker ikke hvordan det gjøres. Så spør jeg en kollega om hjelp som gjør dette nesten daglig men hun svarer at hun skal ikke gjøre min jobb. Jeg spør om hjelp for at ting ikke skal bli feil. En annen kollega kan heller ikke dette fordi vi gjør det sjeldent. 
På en side er det liksom litt ok at min kollega sier at det er min jobb for da blir jeg presset til å klare det på en måte, men det kan skje feil om jeg må prøve meg frem selv. 
Selv pleier jeg å hjelpe hvis mine kollegaer spør om hjelp. 

Anonymkode: ef7d4...67e

Fortsetter under...

Jeg synes de kan hjelpe i deg i den forstand at de viser og forklarer deg hvordan oppgaven skal gjøres, slik at du kan være mer trygg på den neste gang. Du vil ikke lære hvis de gjør det for deg hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...