Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 lavender skrev (Akkurat nå): Artig. Blir sikkert en interessant erfaring ser jeg for meg. Takk 😊 det blir nok det. Kanskje jeg kommer inn hit som helt frynsete 🤣 jeg må faktisk ha den muligheten åpen tross alt. Jeg har litt for mye selvtillit. Jeg kan bli jenka ned. All erfaring er god erfaring tenker jeg 🙃 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Du passer der for du har bein i nesa Takk Stjernestøv 😊 det var fint å se. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 Vhanja skrev (3 minutter siden): Du må si fra hvis du blir med. Du kan si hvilket show, men ikke hvem du er så kan vi gjette. 😁 Jepp. Jeg skal gjøre det 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Kashmir skrev (8 minutter siden): Takk 😊 det blir nok det. Kanskje jeg kommer inn hit som helt frynsete 🤣 jeg må faktisk ha den muligheten åpen tross alt. Jeg har litt for mye selvtillit. Jeg kan bli jenka ned. All erfaring er god erfaring tenker jeg 🙃 Jeg vil også si at all erfaring er god erfaring. Eller, stort sett da 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) Jeg heier på deg og tror at det hadde blitt noen opphetede diskusjoner 😉 Endret 26. juli 2023 av Dorthe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 lavender skrev (Akkurat nå): Jeg vil også si at all erfaring er god erfaring. Eller, stort sett da 🙂 Det er mulig jeg har veldig godt av å bli jenka ned. Litt. Folk tror ofte at jeg har stort markeringsbehov. Jeg syns ikke at jeg har det selv om temperamentet tar overhånd og jeg blir sittende forbanna på urettferdighet. Men å lære er bra det. Kanskje jeg driter meg skikkelig ut. Det får jeg stå i Det er det jeg må forberede meg på 🙃 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 Dorthe skrev (2 minutter siden): Jeg heier på deg og tror at det hadde blitt noen opphetede diskusjoner 😉 Ja, det er jeg også sikker på at det blir. Men selv om jeg tar det seriøst så vet jeg at det tross alt må bli underholdning også. Jeg tror det å si fra og OCD' en min blir... lagt merke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Kashmir skrev (48 minutter siden): På godt og vondt? 🙃 jeg vil stå i det. Det er det jeg er i minst tvil om. Om jeg blir mislikt eller ei. Og jeg vil jobbe og si fra. Og unngå allianser. Så det er jeg sikker på. Men alt annet. Det vil koste noe ja. Ja på godt og vondt. Fint du vil prøve… du trenger dog ikke jobbe med å si fra, den biten kan du jenke ned tusen hakk. For øvrig har mange reality program øvrig aldersgrense så kan hende du er utgått på dato. Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja på godt og vondt. Fint du vil prøve… du trenger dog ikke jobbe med å si fra, den biten kan du jenke ned tusen hakk. For øvrig har mange reality program øvrig aldersgrense så kan hende du er utgått på dato. Anonymkode: 39024...464 Det var unødvendig av deg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Vhanja skrev (4 minutter siden): Det var unødvendig av deg. Enig. Nå går du etter Kashmir på en ugrei måte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Kashmir skrev (1 time siden): Min venn har mast om det lenge, og dama hans er enig. Har hørt litt med bestevenninnen min, og hun tror jeg vil gjøre det bra. Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske positivt? Vet jo ikke om jeg blir valgt, men tror egentlig det siden jeg ikke er så a-4 og heller ikke unngår å si hva jeg mener. Noen tanker? Bare vær klar over at du kan tvinges til å si "et eller annet dumt/etc", og du må late som at du mente det du kan ikke si i ettertid at det var fake/skuespill. En del av "reality" er skuespill/staged, for å få "virale klipp" etc og promotere serien. Om det passer deg eller ikke aner jeg ikke, er for folk som liker oppmerksomhet uansett hva, om det er deg kjør på, om du ikke er det så styr unna Lykke til Anonymkode: ed582...b33 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare vær klar over at du kan tvinges til å si "et eller annet dumt/etc", og du må late som at du mente det du kan ikke si i ettertid at det var fake/skuespill. En del av "reality" er skuespill/staged, for å få "virale klipp" etc og promotere serien. Om det passer deg eller ikke aner jeg ikke, er for folk som liker oppmerksomhet uansett hva, om det er deg kjør på, om du ikke er det så styr unna Lykke til Anonymkode: ed582...b33 Ja. Jeg skjønner at mye er ressigert. Jeg er obs på det. Det kan selvfølgelig bli utfordrende. Jeg har en "slags eks" som jobber innen dette, men jeg tror ikke jeg skal spørre ham om noe ang dette 🤣 han : hva faen Kashmir?! Sånn ville han sagt det. Men han lærte meg litt fordi han var VELDIG opptatt av jobben sin, og jeg plukket nok opp mer enn han trodde og som jeg ga uttrykk for. Men jeg vet at alt jeg " vet" kan vi se seg å bli en stor overraskelse. Men folk har klart det før. Jeg satser jeg. Jeg bare gjør det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Vhanja skrev (48 minutter siden): Det var unødvendig av deg. Glitter skrev (43 minutter siden): Enig. Nå går du etter Kashmir på en ugrei måte. Har dere sovet i timen eller? Men whatever ! Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere sovet i timen eller? Men whatever ! Anonymkode: 39024...464 Jeg fikk med meg krangelen hvor det gikk ei kule varmt fra begge sider, men etter det har jeg opplevd deg som veldig aggressiv mot henne hvor du kommer med stikk i den ene tråden etter den andre. Det er min oppfatning. Trenger ikke diskutere videre på det fra min side. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg fikk med meg krangelen hvor det gikk ei kule varmt fra begge sider, men etter det har jeg opplevd deg som veldig aggressiv mot henne hvor du kommer med stikk i den ene tråden etter den andre. Det er min oppfatning. Trenger ikke diskutere videre på det fra min side. Unnskyld Kashmir for kommentaren. Det var slett unødvendig av meg som glitter og vhanja påpekte. Skal roe meg ned før jeg sier et ord til. Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg fikk med meg krangelen hvor det gikk ei kule varmt fra begge sider, men etter det har jeg opplevd deg som veldig aggressiv mot henne hvor du kommer med stikk i den ene tråden etter den andre. Det er min oppfatning. Trenger ikke diskutere videre på det fra min side. Har dog ikke sagt et ord til henne før tidligere i dag i samme tråd så der tar du feil! Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unnskyld Kashmir for kommentaren. Det var slett unødvendig av meg som glitter og vhanja påpekte. Skal roe meg ned før jeg sier et ord til. Anonymkode: 39024...464 Og igjen vil jeg bevise at denne anonyme ikke er meg. Vendi Anonymkode: ec531...611 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og igjen vil jeg bevise at denne anonyme ikke er meg. Vendi Anonymkode: ec531...611 Tror ikke noen trodde det var deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg fikk med meg krangelen hvor det gikk ei kule varmt fra begge sider, men etter det har jeg opplevd deg som veldig aggressiv mot henne hvor du kommer med stikk i den ene tråden etter den andre. Det er min oppfatning. Trenger ikke diskutere videre på det fra min side. Hvis du sikter til meg, så har ikke jeg sagt et vondt ord eller kommet med aggressive stikk mot Kashmir etter den tråden. Vendi Anonymkode: ec531...611 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 26. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og igjen vil jeg bevise at denne anonyme ikke er meg. Vendi Anonymkode: ec531...611 Jeg vet at det ikke er deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.