Gå til innhold

Jeg melder meg på Reality-tv.

Kashmir-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Tror ikke noen trodde det var deg. :)

Ok, håper ikke det. For sånt har jeg ingen glede av å gjøre .🙂

Anonymkode: ec531...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du sikter til meg, så har ikke jeg sagt et vondt ord eller kommet med aggressive stikk mot Kashmir etter den tråden.

Vendi

Nei jeg sikter ikke til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, håper ikke det. For sånt har jeg ingen glede av å gjøre .🙂

Nei jeg vet ikke hva du snakker om eller hva det handler om! Utrolig urettferdig nok en gang. Faktisk har jeg vært hos legen i hele dag til din opplysning så jeg har ikke hatt tid til dol!!!

Anonymkode: 39024...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har dere sovet i timen eller? Men whatever ! 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Unnskyld Kashmir for kommentaren. Det var slett unødvendig av meg som glitter og vhanja påpekte. Skal roe meg ned før jeg sier et ord til. 

Det er jo fint å be om unnskyldning. Og jeg er ikke særlig uforsonlig da jeg vet vi alle kan være noen jævla krek iblant. Det er helt menneskelig det. 

Men heretter er du veldig ikke- eksisterende for meg. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Det er jo fint å be om unnskyldning. Og jeg er ikke særlig uforsonlig da jeg vet vi alle kan være noen jævla krek iblant. Det er helt menneskelig det. 

Men heretter er du veldig ikke- eksisterende for meg. 

Ok. Men jeg svarer i tråder her på dol selv om du ikke liker det for er det en ting du ikke kan så er det å bestemme over meg. Jeg liker deg ikke, du liker ikke meg. Noe mer er det ikke. Forskjellen på oss er at ber om unnskyldning selv når jeg har minst lyst. Du ikke. Vi er som natt og dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Min venn har mast om det lenge, og dama hans er enig. Har hørt litt med bestevenninnen min, og hun tror jeg vil gjøre det bra. 

Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske positivt? 

Vet jo ikke om jeg blir valgt, men tror egentlig det siden jeg ikke er så a-4 og heller ikke unngår å si hva jeg mener. 

Noen tanker? 

Jeg har ikke lest hele tråden så jeg tar forbehold om å gjenta et poeng. De som tas ut til reality-serier screenes av psykolog som har kompetanse på hva som er utfordringer ved slik deltagelse. 
Hvis du er like åpen om dine utfordringer ved en slik undersøkelse/samtale som du er her på dol er det lite trolig at produksjonen vil ha deg med.

Anonymkode: 04550...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke lest hele tråden så jeg tar forbehold om å gjenta et poeng. De som tas ut til reality-serier screenes av psykolog som har kompetanse på hva som er utfordringer ved slik deltagelse. 
Hvis du er like åpen om dine utfordringer ved en slik undersøkelse/samtale som du er her på dol er det lite trolig at produksjonen vil ha deg med.

Jeg tror ikke det akkurat. Folk med OCD har vært med tidligere. Og mye mer rammet enn meg.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke det akkurat. Folk med OCD har vært med tidligere. Og mye mer rammet enn meg.. 😊

Hvilken reality-serie tenker du på? Hvilket produksjonsselskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvilken reality-serie tenker du på? Hvilket produksjonsselskap?

Ja for det tenker du at er smart å si her og nå eller? 

Og hva vet du om produksjonsselskap? 🙄

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Ja for det tenker du at er smart å si her og nå eller? 

Og hva vet du om produksjonsselskap? 🙄

Yrkesutdanning og jobbing siden 1990. Ulike reality-genrer og casting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yrkesutdanning og jobbing siden 1990. Ulike reality-genrer og casting.

Og du spør meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer deg sikkert bra.

Nå kan jeg endelig gi et råd som jeg har hatt lyst til å gi til alle reality-stjerner:

Husk at du er på TV! Ikke vær "110% deg sjæl".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 timer siden):

Min venn har mast om det lenge, og dama hans er enig. Har hørt litt med bestevenninnen min, og hun tror jeg vil gjøre det bra. 

Hva tenker dere av det "lille" innrykket dere har av meg her? Vil jeg bli en slags riksklyse eller overraske positivt? 

Vet jo ikke om jeg blir valgt, men tror egentlig det siden jeg ikke er så a-4 og heller ikke unngår å si hva jeg mener. 

Noen tanker? 

Siden du spør: Mest sannsynlig riksklyse. 

Anonymkode: 934a0...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Siden du spør: Mest sannsynlig riksklyse. 

Anonymkode: 934a0...993

Interssant siden jeg var inne på idéen selv. Vil jeg være klyse mot narsissister først og fremst tro? Og de litt skakkjørte som tenker: IKKE kom her og " tro  du ER noe" ?

🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 timer siden):

Du klarer deg sikkert bra.

Nå kan jeg endelig gi et råd som jeg har hatt lyst til å gi til alle reality-stjerner:

Husk at du er på TV! Ikke vær "110% deg sjæl".

Vær deg selv nok ja. Den tar jeg til etteretning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Realitytv? Er ikke det stort sett å baksnakke, lyve om andre, skaffe seg allianser, skape et fake drama og ha sex foran andre på tv?

Er du så umoralsk assa?

Jeg kjenner en som vamt paradisehotell. Jeg ser ikke på sånt råttent oppgulp, så aner ikke hvilken jævelskap hn dreiv med der, men så ut som hn spilte en litt annen rolle enn på skolen der hn spilte fullstendig idiot og dum. Sånn dum og dummere-dum. 

Så det kommer litt an på hvor god man er på å late som at man er en annen enn man er også, kanskje? 

Anonymkode: c7190...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Realitytv? Er ikke det stort sett å baksnakke, lyve om andre, skaffe seg allianser, skape et fake drama og ha sex foran andre på tv?

Er du så umoralsk assa?

Jeg kjenner en som vamt paradisehotell. Jeg ser ikke på sånt råttent oppgulp, så aner ikke hvilken jævelskap hn dreiv med der, men så ut som hn spilte en litt annen rolle enn på skolen der hn spilte fullstendig idiot og dum. Sånn dum og dummere-dum. 

Så det kommer litt an på hvor god man er på å late som at man er en annen enn man er også, kanskje? 

Jo, det kan nok bli veldig utfordring på enkekte områder. Jeg er også litt redd jeg inngår allianse. Baksnakke vet jeg serimot at jeg ikke vil gjøre! Det er jeg sikker på altså. Og ikke skal jeg ha sex heller- også helt sikkert. 

Men jeg vet at jeg kan overraske meg selv også, i den bobla. Vi blir jo påvirket. 

Det er ikke noe ala paradise, og jeg tror ikke at jeg hadde blitt med på sånt som helt ung heller. Jeg liker ikke det konseptet. 

Jeg er jo klar over noen risikoer, og jeg ser noen problemer som vil komme. Deltar det en som er mer lik meg så blir det mukigens problemer. Jeg bruker å gå lettere sammen med de som er mer ulike. Og så er jeg redd den som blir best likt der inne vil mislike meg. Da får jeg et problem 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (12 minutter siden):

Jo, det kan nok bli veldig utfordring på enkekte områder. Jeg er også litt redd jeg inngår allianse. Baksnakke vet jeg serimot at jeg ikke vil gjøre! Det er jeg sikker på altså. Og ikke skal jeg ha sex heller- også helt sikkert. 

Men jeg vet at jeg kan overraske meg selv også, i den bobla. Vi blir jo påvirket. 

Det er ikke noe ala paradise, og jeg tror ikke at jeg hadde blitt med på sånt som helt ung heller. Jeg liker ikke det konseptet. 

Jeg er jo klar over noen risikoer, og jeg ser noen problemer som vil komme. Deltar det en som er mer lik meg så blir det mukigens problemer. Jeg bruker å gå lettere sammen med de som er mer ulike. Og så er jeg redd den som blir best likt der inne vil mislike meg. Da får jeg et problem 🙃

Bare å søke. Jeg er sikker på at du sklir rett inn og vil gjøre god tv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare å søke. Jeg er sikker på at du sklir rett inn og vil gjøre god tv :) 

Ok. Takk 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (33 minutter siden):

Bare drama og usunn oppførsel i sånne programmer. Anbefaler deg å IKKE bli med, for din sjel skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...