Gå til innhold

Hvorfor er nordmenn så glad i (bla.a) Tesla ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

https://www.reuters.com/investigates/special-report/tesla-batteries-range/

Noen her som kjører Tesla, og hvis så føler du deg lurt ? 

Anonymkode: de350...373

Jeg har ikke Tesla og har egentlig ikke gjort meg noen spesielle tanker om dem, verken for eller mot, bortsett fra at noen av dem har en design som ikke er så veldig mye annerledes enn den Ford Sierra kom på markedet med for mange tiår siden. 😅 

Men dette var en veldig interessant artikkel! Har den ført til omtale i norske medier ennå? Det Reuters skriver bl a om oppskrytt rekkevidde, algoritmer som gir rosenrøde estimater i starten av kjøreturen til å bli mer realistisk når batterikapasitet faller under 50 %, dette med et eget team som avbestiller servicetimene til kunder som klager på rekkevidden etc etc vitner om  rå forretningsdrift. Sånn sett ikke så overraskende når vi ser hva Elon har gjort med Twitter siden han kjøpte det… Jeg blir ikke akkurat fristet til å kjøpe Tesla, nei. 

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Samboer foretar seg aldri noe uten å tenke seg grundig om mange ganger, men i dag følte jeg på meg at vi kom til å ende opp med ny bil, uten at han sa noe om det.

Magefølelsen min var til å stole på. Det ble Audi e-tron q4. :)

Gratulerer med ny bil :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...