Gå til innhold

Krav til evig livspartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Krav 1 god økonomi helst en million i årslønn. Krav 2 atletisk kropp med god helse. Krav 3 Helst båt til nød hytte. Krav 4 romantisk. Krav 5 romantisk. Krav 6 smart krav 7 normalt pen. Hvilke krav hadde dere? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg tenke på en strofe av Alf Prøysen, sakset fra visa Ungkarssorg:

"For kvinnfolk er kvinnfolk og kænn itte tenkje
Dom ligner på skjøra og tæk det som blenkje..."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Hvilke krav har du til deg selv ang hva du kan gi i et forhold?

Mulighet til å sende vippskrav til mor om det skulle røyne på?

Anonymkode: e4e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine krav til livspartner er 1. Stabil økonomi og må være flink med økonomien (størrelsen på inntekten er mindre viktig), 2. Snill 3. Ærlig. 4. Real. 5. Fornuftig 6. Omgjengelig 7. Ha et glimt i øyet 😊 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (På 3.8.2023 den 22.48):

Nå må jeg tenke på en strofe av Alf Prøysen, sakset fra visa Ungkarssorg:

"For kvinnfolk er kvinnfolk og kænn itte tenkje
Dom ligner på skjøra og tæk det som blenkje..."

 

Hva mener du med det?

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (På 3.8.2023 den 23.25):

Hvilke krav har du til deg selv ang hva du kan gi i et forhold?

Det er ikke hva tråden handler om. Les hi. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva mener du med det?

Anonymkode: 7d0b4...986

Altfor mange jenter/kvinner går etter penger, status og materielle ting. Slik som skjæra, som tiltrekkes av alt som blinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke hva tråden handler om. Les hi. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Det kan jo tenkes at en ev partner vil stille krav til deg også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

Det kan jo tenkes at en ev partner vil stille krav til deg også... 

ja men jeg må jo finne en likesinnet som meg som setter høye krav og som har ambisjoner. Hvis den personen finnes da. Jeg håper hen dukker opp før 2050. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (3 timer siden):

Altfor mange jenter/kvinner går etter penger, status og materielle ting. Slik som skjæra, som tiltrekkes av alt som blinker.

Ja men de tingene er viktige for et godt liv .

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 12.08):

Krav 1 god økonomi helst en million i årslønn. Krav 2 atletisk kropp med god helse. Krav 3 Helst båt til nød hytte. Krav 4 romantisk. Krav 5 romantisk. Krav 6 smart krav 7 normalt pen. Hvilke krav hadde dere? 

Anonymkode: 7d0b4...986

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ja men jeg må jo finne en likesinnet som meg som setter høye krav og som har ambisjoner. Hvis den personen finnes da. Jeg håper hen dukker opp før 2050. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Så du kan altså stille med de samme tingene? Minst 1 mill i årslønn, lekker kropp og god helse, båt eller hytte, romantisk, smart og pen? Jeg tror jeg ser minst ett krav du faller gjennom på... Jeg var ikke i nærheten på mange av disse, men heldigvis fant jeg min sjelevenn allikevel. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

 

Så du kan altså stille med de samme tingene? Minst 1 mill i årslønn, lekker kropp og god helse, båt eller hytte, romantisk, smart og pen? Jeg tror jeg ser minst ett krav du faller gjennom på... Jeg var ikke i nærheten på mange av disse, men heldigvis fant jeg min sjelevenn allikevel. :) 

Nei ikke hytte eller båt men det er kravet til partner. Heller ikke en mill i årslønn men det er målet etterhvert om noen år. Jeg er normalt pen har god helse og kan sjarmere. Har god helse og kan en del om en del. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helst båt til rød hytte? 

Det hadde vært bonus. 

Jeg har "krav" om han vil kjøre mc og bli med på roadtrip, at han godtar å høre på rock i alle sjangre, og at han ikke er typen som må snakke om alt, og heller ikke legger opp til romantiske settinger. Han bør ha en viss intelligens og sans for ironi og humor. Jeg foretrekker at han jobber med mennesker, gjerne barn/ ungdom, og at han gjør det av genuin interesse og ikke kun for lønn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Helst båt til rød hytte? 

Det hadde vært bonus. 

Jeg har "krav" om han vil kjøre mc og bli med på roadtrip, at han godtar å høre på rock i alle sjangre, og at han ikke er typen som må snakke om alt, og heller ikke legger opp til romantiske settinger. Han bør ha en viss intelligens og sans for ironi og humor. Jeg foretrekker at han jobber med mennesker, gjerne barn/ ungdom, og at han gjør det av genuin interesse og ikke kun for lønn.

 

 

Ikke rød hytte :P til nød hytte dersom det ikke er båt. Hva liker du ikke romantikk? Komme hjem til roser over alt eller hundre sterarin lys? Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke rød hytte :P til nød hytte dersom det ikke er båt. Hva liker du ikke romantikk? Komme hjem til roser over alt eller hundre sterarin lys? Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Bør ha båt for å komme seg ut å fiske da. 

Nei, sånn regissert romantikk misliker jeg sterkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men de tingene er viktige for et godt liv .

Anonymkode: 7d0b4...986

Du får bidra med millionlønn selv. Eller ønsker du en sugar dady?

Anonymkode: e4e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hadde noen krav. Alle ble oppfylt. 

1. Han måtte tiltrekke meg. En forutsetning for å gå videre til krav 2 og 3. 

2. Han måtte like å gå på ski og orke å gå på tur. 

3. Behøvde ikke å være rik, men måtte ha jobb og en ryddig økonomi. Ville ikke ha et rotehue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men de tingene er viktige for et godt liv .

Anonymkode: 7d0b4...986

For mange år siden la jeg merke til et ungt par på en restaurant på en gresk øy. De delte en flaske vin (som var billig), og mellom seg hadde de en enkel omelett som begge spiste av. Kjærligheten lyste av dem. Den var ekte.

Selvsagt kan man oppleve like ekte kjærlighet med en partner som er stinn av penger. Men ikke hvis det er pengene og det materielle man går etter.

Personlig har jeg ikke sans for å sette opp kravsspesifikasjon for en fremtidig partner. Den dagen lynet slår ned og kjærligheten treffer deg, kan du oppleve at lite eller ingenting stemmer med "fasiten."

Og det å være romantisk ved å strø tusen roser på senga blir for tillært og  klisjé for min smak. 

Personlig stiller jeg ikke andre krav enn at han ikke må legge brukte tannpirkere på bordet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (13 minutter siden):

For mange år siden la jeg merke til et ungt par på en restaurant på en gresk øy. De delte en flaske vin (som var billig), og mellom seg hadde de en enkel omelett som begge spiste av. Kjærligheten lyste av dem. Den var ekte.

Selvsagt kan man oppleve like ekte kjærlighet med en partner som er stinn av penger. Men ikke hvis det er pengene og det materielle man går etter.

Personlig har jeg ikke sans for å sette opp kravsspesifikasjon for en fremtidig partner. Den dagen lynet slår ned og kjærligheten treffer deg, kan du oppleve at lite eller ingenting stemmer med "fasiten."

Og det å være romantisk ved å strø tusen roser på senga blir for tillært og  klisjé for min smak. 

Personlig stiller jeg ikke andre krav enn at han ikke må legge brukte tannpirkere på bordet.

 

 

Brukte tannpleiere på bordet 😂😂 hva med q-tips? 😂😂😂

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...