Gå til innhold

Krav til evig livspartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

3. Behøvde ikke å være rik, men måtte ha jobb og en ryddig økonomi. Ville ikke ha et rotehue. 

Så det hadde ikke holdt med å være trygdet og ha ryddig økonomi?

Anonymkode: e4e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Bør ha båt for å komme seg ut å fiske da. 

Nei, sånn regissert romantikk misliker jeg sterkt. 

 Nei ikke fiskebåt. Ingen fisking. Liker du å fiske? Hadde ikke fisket om jeg fikk tusen kr. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

 Nei ikke fiskebåt. Ingen fisking. Liker du å fiske? Hadde ikke fisket om jeg fikk tusen kr. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Jeg elsker å fiske 😊 har fisket veldig mange morgener her i sommer, og gjerne fra 05- 06. Mest fra land da men..

Helt nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det hadde ikke holdt med å være trygdet og ha ryddig økonomi?

Anonymkode: e4e59...3e1

Les punkt 2 en gang til. Punkt 2 var svært viktig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Les punkt 2 en gang til. Punkt 2 var svært viktig for meg. 

Kan man ikke være trygdet og samtidig like å gå på ski og gå fjellturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Kan man ikke være trygdet og samtidig like å gå på ski og gå fjellturer?

Vedkommende skriver ikke noe om årsak til trygd og derfor svarer jeg slik jeg gjør. 

Det er stor sannsynlighet for at en trygdet er syk på en eller annen måte og jeg legger ikke skjul på at jeg ville ha kjæreste som orker å gjøre ting sammen med meg. 

Hvis min samboer hadde blitt syk og trygdet nå, så hadde jeg ikke dratt min vei av den grunn altså, så ikke misforstå meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Vedkommende skriver ikke noe om årsak til trygd og derfor svarer jeg slik jeg gjør. 

Det er stor sannsynlighet for at en trygdet er syk på en eller annen måte og jeg legger ikke skjul på at jeg ville ha kjæreste som orker å gjøre ting sammen med meg. 

Hvis min samboer hadde blitt syk og trygdet nå, så hadde jeg ikke dratt min vei av den grunn altså, så ikke misforstå meg. 

Jeg tror slettes ikke om deg at du hadde stukket om samboeren din hadde blitt syk nei. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Brukte tannpleiere på bordet 😂😂 hva med q-tips? 😂😂😂

Anonymkode: 7d0b4...986

Haha, nå fikk jeg opp et bilde av slitne tannpleiere slengt ut over bordet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (12 timer siden):

Jeg elsker å fiske 😊 har fisket veldig mange morgener her i sommer, og gjerne fra 05- 06. Mest fra land da men..

Helt nydelig! 

Står du opp så tidlig eller våkner du så tidlig av deg selv? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (9 timer siden):

Haha, nå fikk jeg opp et bilde av slitne tannpleiere slengt ut over bordet.......

😂 den var sinnsykt morsom😂 takk for en god latter på en søndag. «Alt bra bare ikke brukte tannpirkere på bordet»😂😂❤️

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Står du opp så tidlig eller våkner du så tidlig av deg selv? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Jeg står opp mellom 05 og 07 som regel. Elsker tidlige morgener, både sommer og vinter! Saken er at jeg elsker sene kvelder og netter også, så jeg må bare sørge for å få min 6 timers god søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg står opp mellom 05 og 07 som regel. Elsker tidlige morgener, både sommer og vinter! Saken er at jeg elsker sene kvelder og netter også, så jeg må bare sørge for å få min 6 timers god søvn. 

Det er jeg misunnelig på deg for at du klarer å stå opp så tidlig frivillig og at du da er våken. Jeg strever skikkelig med å våkne hver morgen er et vrak frem til 12. liker ikke kaffe så det er en pine hver morgen. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jeg misunnelig på deg for at du klarer å stå opp så tidlig frivillig og at du da er våken. Jeg strever skikkelig med å våkne hver morgen er et vrak frem til 12. liker ikke kaffe så det er en pine hver morgen. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Ser kjipt ut. Beste som er å spise frokost, drikke kaffe og høre at det våkner til liv ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Ser kjipt ut. Beste som er å spise frokost, drikke kaffe og høre at det våkner til liv ute. 

Det håper jeg kommer til meg en dag. Må være gratis glede. Foreløpig ser det dårlig ut. Aldri vært et morgen menneske. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det håper jeg kommer til meg en dag. Må være gratis glede. Foreløpig ser det dårlig ut. Aldri vært et morgen menneske. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Det kan være det kommer med alderen. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene så følte jeg meg flink og at jeg "sto opp tidlig" hvis jeg sto opp halv elleve på formiddagen på en fridag.

For et par uker siden våknet kl 08 en søndag og valgte å stå opp. Jeg hadde ingen planer, kunne sove hvor lenge jeg ville. Men ville ikke "sove bort dagen" så valgte å stå opp. Det var herlig, fikk jo en så mye lenger fridag! Det er ikke mange år siden noe sånt hadde vært helt utenkelig for meg.

Jeg vet egentlig ikke om jeg er A- eller B-menneske for jeg har trekk fra begge. Jeg elsker å sove og kan ikke fordra å stå opp til vekkerklokken. Men jeg elsker å være våken tidlig når jeg først har kommet meg opp. Det er også da jeg fungerer best. Arbeidsoppgaver på jobb som krever konsentrasjon og tankevirksomhet gjør jeg helst på formiddagen, da fungerer hjernen best.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Det kan være det kommer med alderen. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene så følte jeg meg flink og at jeg "sto opp tidlig" hvis jeg sto opp halv elleve på formiddagen på en fridag.

For et par uker siden våknet kl 08 en søndag og valgte å stå opp. Jeg hadde ingen planer, kunne sove hvor lenge jeg ville. Men ville ikke "sove bort dagen" så valgte å stå opp. Det var herlig, fikk jo en så mye lenger fridag! Det er ikke mange år siden noe sånt hadde vært helt utenkelig for meg.

Jeg vet egentlig ikke om jeg er A- eller B-menneske for jeg har trekk fra begge. Jeg elsker å sove og kan ikke fordra å stå opp til vekkerklokken. Men jeg elsker å være våken tidlig når jeg først har kommet meg opp. Det er også da jeg fungerer best. Arbeidsoppgaver på jobb som krever konsentrasjon og tankevirksomhet gjør jeg helst på formiddagen, da fungerer hjernen best.

Det må få ut noe av dagen må komme Med alderdommen for det skjønner jeg ingenting av. Så lenge man får gjort det man skal i hverdagen skole eller jobb/ begge deler så har man jo fått ut noe av dagen? På fridager ser jeg ingen poeng i å stå opp før 13-14. Det er viktig for kroppen å hvile, da vokser man fysisk og psykisk. Og hjernen får hvile. Noen er bare skrudd sammen sånn at man trenger mye søvn. Jeg sover akkurat nå  11 timer om natten. Selv på det er jeg ikke uthvilt. I helgene kan jeg sover sammenhengende 14-15 timer uten å våkne av meg selv. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det må få ut noe av dagen må komme Med alderdommen for det skjønner jeg ingenting av. Så lenge man får gjort det man skal i hverdagen skole eller jobb/ begge deler så har man jo fått ut noe av dagen? På fridager ser jeg ingen poeng i å stå opp før 13-14. Det er viktig for kroppen å hvile, da vokser man fysisk og psykisk. Og hjernen får hvile. Noen er bare skrudd sammen sånn at man trenger mye søvn. Jeg sover akkurat nå  11 timer om natten. Selv på det er jeg ikke uthvilt. I helgene kan jeg sover sammenhengende 14-15 timer uten å våkne av meg selv. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Det er vanlig når man er tenåring, i hvert fall. Da er det mye utvikling som skjer både fysisk og mentalt og man trenger mye søvn. 

Ang det å "få noe ut av dagen" så handler det for meg om at jeg liker å ha fri. Jo lenger jeg er våken på en fridag, jo mer kjekke ting får jeg gjort. Jeg har ikke lyst å gjøre "det man skal" på en fridag, jeg vil gjøre kjekke ting.

Men, ja, det kommer ofte med alderen. Da min bror var tenåring så husker jeg at jeg vi måtte vekke ham så han kunne komme ned og spise middag kl 16. Nå, som voksen, står han opp senest kl 08 i helgene. 

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det må få ut noe av dagen må komme Med alderdommen for det skjønner jeg ingenting av. Så lenge man får gjort det man skal i hverdagen skole eller jobb/ begge deler så har man jo fått ut noe av dagen? På fridager ser jeg ingen poeng i å stå opp før 13-14. Det er viktig for kroppen å hvile, da vokser man fysisk og psykisk. Og hjernen får hvile. Noen er bare skrudd sammen sånn at man trenger mye søvn. Jeg sover akkurat nå  11 timer om natten. Selv på det er jeg ikke uthvilt. I helgene kan jeg sover sammenhengende 14-15 timer uten å våkne av meg selv. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Du kan bare sove de timeme du vil.og når på døgnet. Men jeg tror hjernen er mer mottagelig om morgenen. Jeg er utsovet og det har enda ikke skjedd stort og det er få lyder før 06.30 ihvertfall. Da jeg studerte leste jeg så tidlig. Jeg har hørt på musikk og lest. Det meste fordøyes lettere, sitter bedre og gir bedre opplevelser. 

Jeg vet ikke om det er bare noe jeg opplever, men det virker jo logisk at det er sånn når vi er uthvilt og vi ikke har blitt særlig forstyrret av noe enda. 

Det var sånn jeg begynte å like klassisk musikk også. Dessuten hører jeg på Gospelkor noen morgener. Blir så happy av det 😄 god start på dagen er bra. En dårlig start er helt jævli- unnskyld uttrykket. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Det er vanlig når man er tenåring, i hvert fall. Da er det mye utvikling som skjer både fysisk og mentalt og man trenger mye søvn. 

Ang det å "få noe ut av dagen" så handler det for meg om at jeg liker å ha fri. Jo lenger jeg er våken på en fridag, jo mer kjekke ting får jeg gjort. Jeg har ikke lyst å gjøre "det man skal" på en fridag, jeg vil gjøre kjekke ting.

Men, ja, det kommer ofte med alderen. Da min bror var tenåring så husker jeg at jeg vi måtte vekke ham så han kunne komme ned og spise middag kl 16. Nå, som voksen, står han opp senest kl 08 i helgene. 

Hva er for deg kjekke ting? Jeg ble utslitt hele ferien fordi jeg måtte vekkes fordi setningen -må få noe ut av dagen- var en gjenganger. Jeg hater den setningen. For min del får man noe ut av dagen ved å ta ting som det faller seg. Spise frokost også bare slappe av. Livet er et evig kaos ellers. Ferie er ferie om man vil sove hele ferien eller gå på fjellvandring. Jeg blir et monster hvis jeg må vekkes eller vekkes før tidligst 12. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...