Gå til innhold

Krav til evig livspartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Du kan bare sove de timeme du vil.og når på døgnet. Men jeg tror hjernen er mer mottagelig om morgenen. Jeg er utsovet og det har enda ikke skjedd stort og det er få lyder før 06.30 ihvertfall. Da jeg studerte leste jeg så tidlig. Jeg har hørt på musikk og lest. Det meste fordøyes lettere, sitter bedre og gir bedre opplevelser. 

Jeg vet ikke om det er bare noe jeg opplever, men det virker jo logisk at det er sånn når vi er uthvilt og vi ikke har blitt særlig forstyrret av noe enda. 

Det var sånn jeg begynte å like klassisk musikk også. Dessuten hører jeg på Gospelkor noen morgener. Blir så happy av det 😄 god start på dagen er bra. En dårlig start er helt jævli- unnskyld uttrykket. 

Ja det er nok forskjellig når man lærer best. Hvis man er våken tidlig eller vil stå opp tidlig som deg frivillig så lærer man bedre ved det men sånne som meg lærer best på kvelden eller tidlig natt. Jeg leste til eksamen en gang fra 23 til 04 fikk god = fikk god karakter. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er for deg kjekke ting? Jeg ble utslitt hele ferien fordi jeg måtte vekkes fordi setningen -må få noe ut av dagen- var en gjenganger. Jeg hater den setningen. For min del får man noe ut av dagen ved å ta ting som det faller seg. Spise frokost også bare slappe av. Livet er et evig kaos ellers. Ferie er ferie om man vil sove hele ferien eller gå på fjellvandring. Jeg blir et monster hvis jeg må vekkes eller vekkes før tidligst 12. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Kjekke ting for meg på en fridag er:

- En rolig morgen med morgenkaffe, frokost og scrolling på nettet. Kanskje også litt gaming
- Hvis været er fint, gå en god tur med hunden
- Hjem og game masse
- Binge TV-serier på kvelden

Jeg foretrekker også å ta ting som de faller seg og vil planlegge minst mulig. Men jo mer tid jeg er våken, jo mer tid har jeg til å gjøre de tingene jeg liker.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Kjekke ting for meg på en fridag er:

- En rolig morgen med morgenkaffe, frokost og scrolling på nettet. Kanskje også litt gaming
- Hvis været er fint, gå en god tur med hunden
- Hjem og game masse
- Binge TV-serier på kvelden

Jeg foretrekker også å ta ting som de faller seg og vil planlegge minst mulig. Men jo mer tid jeg er våken, jo mer tid har jeg til å gjøre de tingene jeg liker.

Så du er ganske chill da. Chillere enn hva jeg trodde. Men du nå som vi har konstruktiv samtale hva het den leken som man er her og nå. Jeg vet du har skrevet om den før. Det var en slags lek som man kunne ting på tur. Hva het den? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 timer siden):

Ang det å "få noe ut av dagen" så handler det for meg om at jeg liker å ha fri. Jo lenger jeg er våken på en fridag, jo mer kjekke ting får jeg gjort. Jeg har ikke lyst å gjøre "det man skal" på en fridag, jeg vil gjøre kjekke ting.

Det er jeg enig med deg i! Jeg vil at fridagene skal være lange - og at jeg får med meg timene om formiddagen også, selv om jeg elsker å sove! Synes forøvrig det er deilig å bli liggende i senga en time eller to på en fridag - fordi da får jeg nytt ekstra godt at jeg ikke trenger å stå opp 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (18 minutter siden):

Det er jeg enig med deg i! Jeg vil at fridagene skal være lange - og at jeg får med meg timene om formiddagen også, selv om jeg elsker å sove! Synes forøvrig det er deilig å bli liggende i senga en time eller to på en fridag - fordi da får jeg nytt ekstra godt at jeg ikke trenger å stå opp 😄

Jeg liker også å ligge litt lenger i helgene ( til ca 10) , men å bli liggende etter at jeg har våknet  klarer jeg ikke. Kun hvis det er noe kos på gang. Utenom det, er det jo ikke noe å finne på i senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Jeg liker også å ligge litt lenger i helgene ( til ca 10) , men å bli liggende etter at jeg har våknet  klarer jeg ikke. Kun hvis det er noe kos på gang. Utenom det, er det jo ikke noe å finne på i senga :)

Hehe 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du er ganske chill da. Chillere enn hva jeg trodde. Men du nå som vi har konstruktiv samtale hva het den leken som man er her og nå. Jeg vet du har skrevet om den før. Det var en slags lek som man kunne ting på tur. Hva het den? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Ja, jeg foretrekker chill. 

Du tenker på geocaching. Veldig gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg foretrekker chill. 

Du tenker på geocaching. Veldig gøy. :)

Så det gikk ut på å gå på tur finne en ting og så legge en ting tilbake? Kort fortalt? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så det gikk ut på å gå på tur finne en ting og så legge en ting tilbake? Kort fortalt? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Nja. Etter min erfaring blir det stadig fætte geocacher med bytteting, det er dessverre alt for mange som ikke gidder legge igjen noe, men bare tar eller som legger igjen småstein, kongler, tamponger eller andre ting som på ingen måte har noe i en geocache å gjøre. Det var i utgangspunktet beregnet på barn og man la gjerne igjen små leker, klinkekuler, viskelær, billige ringer osv. 

Så de fleste man finner nå er nok små beholder av ulike slag hvor det ligger en loggbok som man signerer med brukernavnet sitt og deretter logger man denne på geocaching.com på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Nja. Etter min erfaring blir det stadig fætte geocacher med bytteting, det er dessverre alt for mange som ikke gidder legge igjen noe, men bare tar eller som legger igjen småstein, kongler, tamponger eller andre ting som på ingen måte har noe i en geocache å gjøre. Det var i utgangspunktet beregnet på barn og man la gjerne igjen små leker, klinkekuler, viskelær, billige ringer osv. 

Så de fleste man finner nå er nok små beholder av ulike slag hvor det ligger en loggbok som man signerer med brukernavnet sitt og deretter logger man denne på geocaching.com på nettet.

Å ja. Det var ikke snilt gjort. Å ja jeg trodde det var en tur for alle. Man må jo gi for og få ikke sant.  viktig læring. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Så det gikk ut på å gå på tur finne en ting og så legge en ting tilbake? Kort fortalt? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Nei, det viktigste er å skrive i loggen at du har vært der. Og så registrere det samme i appen. Noen bokser har bytteting, da kan du ta noe derfra hvis du vil og legge noe tilbake. Men det er ofte morsomst for barna, som familieaktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Nei, det viktigste er å skrive i loggen at du har vært der. Og så registrere det samme i appen. Noen bokser har bytteting, da kan du ta noe derfra hvis du vil og legge noe tilbake. Men det er ofte morsomst for barna, som familieaktivitet.

Skjønner. Da var det ikke noe intr. Har du noe annet tips for hva som kan gjøres siste ferie uka? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner. Da var det ikke noe intr. Har du noe annet tips for hva som kan gjøres siste ferie uka? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Nei, jeg vet ikke hva du er interessert i å gjøre så det må du nesten finne ut selv hva du har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg vet ikke hva du er interessert i å gjøre så det må du nesten finne ut selv hva du har lyst til.

Jeg vil reise. Helst om en time. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil reise. Helst om en time. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Du har vel fremdeles ikke fått noen bil i gave så da må du sjekke tog- eller busstidene. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Jeg liker også å ligge litt lenger i helgene ( til ca 10) , men å bli liggende etter at jeg har våknet  klarer jeg ikke. Kun hvis det er noe kos på gang. Utenom det, er det jo ikke noe å finne på i senga :)

Noe nasty eller? T m i ! 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Noe nasty eller? T m i ! 

Anonymkode: 7d0b4...986

Ånei - ble du nok en gang påminnet at vi over 50 år også har et sexliv! Ta deg en lang og god dol-pause for å komme over dette traumet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Ånei - ble du nok en gang påminnet at vi over 50 år også har et sexliv! Ta deg en lang og god dol-pause for å komme over dette traumet du.

Går fint. Har du begynt på broderingen av juledukene 2023? Hvis du ikke har det for travelt med Sudoku norsk ukeblad og heklingen. 

Anonymkode: 7d0b4...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 12.08):

Krav 1 god økonomi helst en million i årslønn. Krav 2 atletisk kropp med god helse. Krav 3 Helst båt til nød hytte. Krav 4 romantisk. Krav 5 romantisk. Krav 6 smart krav 7 normalt pen. Hvilke krav hadde dere? 

Anonymkode: 7d0b4...986

Hva skal du tilby denne mannen som har alle disse egenskapene da?

Tråden din minner litt om de som tror de kan dra til et dyrt sted (f.eks. St. Tropez, Monaco, Marbella, etc.) uten et sted å bo for det er så lett å finne en rik mann. I beste fall må de bo på gata. I verste fall blir de voldtatt eller bortført eller drept.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (20 timer siden):

Jeg liker også å ligge litt lenger i helgene ( til ca 10) , men å bli liggende etter at jeg har våknet  klarer jeg ikke. Kun hvis det er noe kos på gang. Utenom det, er det jo ikke noe å finne på i senga :)

Hehe! Jeg synes i tillegg til det, at det er veldig hyggelig å ligge en stund i senga en stund etter å ha våknet. Det er fast takst med kaffe på senga og den ene helgedagen er det også felles løsing av kryssordet i A-magasinet. Nettopp fordi vi vil ha god tid til alle disse tre aktivitetene, blir det viktig å ikke sove for lenge. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...