Gå til innhold

Låne alkohol i skrukork flaske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (14 minutter siden):

Jeg tror du vil få mer de svarene du ønsker å få om du spør på ung.no eller en reddit for tenåringer som vil stjele fra foreldrenes barskap.

Kan du ikke for en gang skyld svare på det jeg spør om? Jeg skal ikke andre steder enn her. Svar på det jeg spør om det som er spørsmålet. Ikke moral og ikke annet enn spørsmålet. Takk. 

Anonymkode: 1422e...90c

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Særlig. Hvorfor kjøper du ikke selv i stedet for å måtte "låne" hele tiden, det er langt fra første gangen du spør om dette.

Fordi sånn er det. Har sagt jeg skal erstatte i morgen. Da holder jeg det..

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Hvordan få opp korken uten å knuse flasken i skrukork flaske? Spm 2. dersom eieren av skapet har mange flakser. Vil det merkes dersom en er borte? 

Når du spør om det vil merkes at noe blir borte så har du tenkt å stjele det.  Jeg lånte flasker til mine barn da de var 18 år, og noen ganger ga jeg det til dem.  Noen ganger før 18 da jeg visste at de hadde tenkt å gi det som 18 års gave til venner og de var 16 eller 17.  Hvis de hadde tatt dem uten å spørre hadde det blitt slutt på det.

Hvorfor provoserer du voksne mennesker med så barnslige spørsmål?

Annonse

AnonymBruker
Savannah skrev (Akkurat nå):

Når du spør om det vil merkes at noe blir borte så har du tenkt å stjele det.  Jeg lånte flasker til mine barn da de var 18 år, og noen ganger ga jeg det til dem.  Noen ganger før 18 da jeg visste at de hadde tenkt å gi det som 18 års gave til venner og de var 16 eller 17.  Hvis de hadde tatt dem uten å spørre hadde det blitt slutt på det.

Provoserer ikke med et spørsmål. Du vet ikke grunnen til at jeg må låne men nå gidder jeg ikke mer. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare vær sånn dere. Takk for ingen hjelp. Gidder ikke mer. 

Jeg spurte deg hvorfor du provoserer voksne mennesker med sånne barnslige spørsmål.  Du kan ikke få svar fra oss om hva noen merker eller ikke.

Savannah skrev (1 minutt siden):

Det blir lagt ut agn her, og brukere biter jo på. Derfor provoserer hun. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Provoserer ikke med et spørsmål. Du vet ikke grunnen til at jeg må låne men nå gidder jeg ikke mer. 

Nei hvorfor skulle jeg vite grunnen til at du må låne vinflaske.  Jeg kan heller ikke vite hvordan din mor reagerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...