Gå til innhold

Nødvarsel 🤣


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

knas skrev (21 minutter siden):

Har den ikke her nå, men det var flere feil. Særlig den på nynorsk. Og ja, de må klare å skrive det riktig. 🧐

Jeg tittet på lenken Laban hadde lagt ut, det var bare den på bokmål. Er enig i at de selvfølgelig skal skrive riktig, men så nvidt jeg kunne se var det ingen direkte skrivefeil eller grammatikalske feil i den, muligens noen litt klønete formuleringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eva Sofie

Jeg hadde airpods i det ene øret (har stort sett bare i det ene om jeg kun hører på lydbok eller podcast likevel...), og da ble lyden svært dempet. Men min samboers telefon sto for høyt volum her i heimen...

 

Jeg har valgt i innstillingene på min iPhone å slå av alt av vibrering. I innstillingene står det at dette ikke skal ha innvirkning på nødmelding (trolig i USA), men her i Norge overstyrer den innstillingen nødmeldingssystemet. Jeg overraskes ikke om at det er andre innstillinger som overstyrer nødmeldingssystemet, slik en er inne på, ettersom det er såpass nytt enda og mest trolig har en del barnesykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (På 8.8.2023 den 18.44):

Nå ser jeg mange klager over denne såkalte ulinga på mobilen. 
Hva slags samfunn er vi på vei mot?

Skal det være nødvendig med en sirene på mobilen pga såkalt ekstremvær vi har hatt før? 

Det er toppen av mangel på perspektiv når folk får seg til å klage på slikt. Noen kaller det I-landsproblem. Jeg tenker det er Barbie-fakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
kupton skrev (27 minutter siden):

Det er toppen av mangel på perspektiv når folk får seg til å klage på slikt. Noen kaller det I-landsproblem. Jeg tenker det er Barbie-fakter.

Bare man opplever ordentlig krig i 5 minutter så tror jeg saken løser seg.

Men på en annen side så kan man ikke vite hvis man ikke har erfart. Blir mye erfaring på denne generasjonen, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
kupton skrev (17 timer siden):

Det er toppen av mangel på perspektiv når folk får seg til å klage på slikt. Noen kaller det I-landsproblem. Jeg tenker det er Barbie-fakter.

Jeg eller de som klager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (2 timer siden):

Jeg eller de som klager?

De som klager på nødvarseltesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...