Gå til innhold

Er det vanlig å aldri være glad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å aldri være glad. Aldri kjenne lykke eller forelskelse eller noe når man er autist? Kun kjenne på konstant tristhet og angst og depresjon som aldri gir seg.

Anonymkode: d466d...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 23.35):

Er det vanlig å aldri være glad. Aldri kjenne lykke eller forelskelse eller noe når man er autist? 

Anonymkode: d466d...b00

Vet ikke om det er vanlig, men jeg er sånn.

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 23.35):

Er det vanlig å

Kun kjenne på konstant tristhet og angst og depresjon som aldri gir seg.

Anonymkode: d466d...b00

Vet ikke om det er vanlig, men jeg er ikke sånn, bare tidvis.

Anonymkode: e4ff3...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er vanlig å kjenne det sånn hele tiden nei.

Jeg er autist og kan fortsatt kjenne på lykke og glede flere ganger i uka, men når jeg er inne i depresjonene mine og dårlige perioder så blir det vanskelig å finne gleden i ting.

 

Anonymkode: e91d8...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg kan være glad når livet mitt har vært så dritt pga denne drittdiagnosen. Eneste gangene jeg kan føle meg glad er å være i naturen eller når mine interesser er det eneste jeg tenker på.

Endret av Nilb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilb skrev (44 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan jeg kan være glad når livet mitt har vært så dritt pga denne drittdiagnosen. Eneste gangene jeg kan føle meg glad er å være i naturen eller når mine interesser er det eneste jeg tenker på.

Akkurat slik er det. Hvorfor finnes det ingen piller som hjelper?

Anonymkode: 3b590...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har følt forelskelse og glede jeg. Men det er forbudt på så mange måter. Og blir hele tiden overbeskyttet, særlig av de som vet jeg har diagnosen. De er så redde for at jeg skal finne kontrollerende menn, fordi slike som meg liksom ikke ser røde flagg. Så når jeg blir forelsket er det liksom bare bekymringer og advarsler, i motsetning til vanlige folk, da er det glede og «gratulerer med kjæreste» osv… 

Anonymkode: 78e2d...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...