Gå til innhold

Bør koranbrenning forbys?


Everybody

Bør koranbrenning forbys?  

21 stemmer

  1. 1. Bør koranbrenning forbys?

    • Ja
      8
    • Nei
      13


Anbefalte innlegg

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er primitivt å brenne ned ting. Uansett hva det er. 

Det er primitivt med lover som forbyr brenning av symboler og religiøse skrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (Akkurat nå):

Det er primitivt med lover som forbyr brenning av symboler og religiøse skrifter.

Hehe. Huleboermentalitet vs et samfunn mener du? Hvorfor i alle dager skal man ha behov for å brenne symboler og religiøse skrifter?

Man har vel kommet lenger trodde jeg. Vi er ikke tre år og skal handle i affekt. Man kan snakke/ skrive/ debattere det man mener og står for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
Everybody skrev (51 minutter siden):

Er det mange som legger fra seg religionen sin helt og forlater islam når de kommer til Europa og vesten?

Sikkert ikke. Men en del av de som kommer er ikke religiøse. De kommer nettopp fordi de ikke liker seg der de er, mange som bor i "muslimske" land liker jo ikke islam, i hvert fall ikke reglene de blir tvunget til å følge. Jeg har vært på bar i Morokko og ledd av Muhammed-vitser. Jeg kjenner folk fra Iran som nå bor i Norge og som sier at de kom hit nettopp fordi de hata det religiøse regimet de levde under. De jobber som vitenskapsfolk ved et norsk universitet, betaler en god slump skatt og har ingen planer om å omvende Norge til Islam.

Jeg beklager forresten at jeg angrep deg personlig. Men fordi jeg kjenner "muslimer" blir jeg lett provosert av generaliseringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...