Gå til innhold

Bør brenning av regnbueflagget forbys?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er du ironisk nå? 

Anonymkode: 55eef...2c6

Nei, jeg er helt seriøs. Ytringsfrihet er viktig. Jeg kan ikke fordra denne brenningen, den respektløse holdningen og den barnslige provokasjonen, men det betyr ikke at jeg mener det er riktig å forby det.

Det bør være tillatt å brenne regnbueflagg man har kjøpt selv.

Når vi først er inne på det så synes jeg brenning av andre sine flagg også får større plass i media enn det fortjener. Jeg tror flaggbrennere og andre hatere blir inspirert av oppmerksomheten de får.

Jeg tenker rasisme og aggressive utsagn skal være forbudt, fordi det driver fram hat. 
Nå er det jo slik at homofili ikke skader andre på noen måte. Om to av samme kjønn ønsker å dele livet sammen og er lykkelig forstår jeg ikke at det er en sjenanse for andre. Uansett hvor mange regnbueflagg som blir ødelagt og trakkasert så endrer det ikke faktum at homofile er homofile.
Folk må passe på seg selv og eget liv. 
Om naboen min er homofil eller heterofil, singel eller enke påvirker ikke mitt liv. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...