Gå til innhold

Hvor ofte barberer du leggene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Prøvde bare å gi deg et oppløft. Ta det eller ei. Prøvde bare være hyggelig. 

Anonymkode: 09a38...bfc

Oppløft? Ja okay 

Jeg tviler egentlig ikke på at jeg er smart og intelligent ( sånn brukbart gjennomsnittlig )  Det har jeg aldri tvilt på. Om jeg blir forstått er vel det som jeg har slitt med. 

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Oppløft? Ja okay 

Jeg tviler egentlig ikke på at jeg er smart og intelligent ( sånn brukbart gjennomsnittlig )  Det har jeg aldri tvilt på. Om jeg blir forstått er vel det som jeg har slitt med. 

Det blir du. 

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hudormer er jo bare tilstoppede talgkjertler og kan oppstå når man barberer seg ja, så det er ikke så rart. :) 

Så det var jeg det jeg sa. Ekkelt at de kryper inn i huden. 

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg barberer alle relevante områder én gang i uken. Jeg vil mene jeg har høyere hårvekst enn gjennomsnittet, men jeg holder meg til en gang i uken likevel. I Syden har det vel blitt hver tredje dag. 

Nå har jeg kjøpt meg en elektrisk barberhøvel og slipper å gjøre det i dusjen med babyolje. Mye bedre. 

Haha, "alle relevante områder" er faktisk et veldig godt uttrykk 🤣

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det var jeg det jeg sa. Ekkelt at de kryper inn i huden. 

Åh kjære, det er jo ikke faktiske levende ormer som kryper inn i huden da...

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Haha, "alle relevante områder" er faktisk et veldig godt uttrykk 🤣

Åh kjære, det er jo ikke faktiske levende ormer som kryper inn i huden da...

Hud - ormer orm kryper eller åler seg inn i hull i huden. 

Annonse

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg barberer meg på leggene ca en gang i uken når jeg trener karate. Tar kanskje en kjapp runde med høvelen på treningsdagen hvis det er noen dager siden (vi trener med bare legger).

Trener du karate? Hvor lenge? 

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg barberer meg på leggene ca en gang i uken når jeg trener karate. Tar kanskje en kjapp runde med høvelen på treningsdagen hvis det er noen dager siden (vi trener med bare legger).

Har du ikke hvit karate drakt med et belte? 

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jo., Den stopper over leggen/ankelen.

Når du skal opp til prøve når du skal få ny farge på belte er det sånn da at du må svare på teoretiske spørsmål etter du har hatt fremvisning? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...