Gå til innhold

Hva er gyldig grunn for skulk i morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mener du egentlig at du har de kvaliteter som skal til for å komme inn på profesjonsstudiet i medisin eller psykologi? 

Anonymkode: 8ad42...312

Man kommer ikke på et proffsjons studiet i medisin … 

Anonymkode: 141c1...805

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke relevant for denne tråden! Og nå er tråden ferdig. 

Du kan ikke diktere at en tråd er ferdig. Du må slutte å tro at du kan bestemme hva andre skal gjøre eller ikke gjøre.

Det du kan bestemme, er hva du skal gjøre. F.eks slutte å svare i tråden. Men du kan ikke bestemme at andre ikke skal fortsette å skrive her.

Vhanja skrev (19 minutter siden):

Du kan ikke diktere at en tråd er ferdig. Du må slutte å tro at du kan bestemme hva andre skal gjøre eller ikke gjøre.

Det du kan bestemme, er hva du skal gjøre. F.eks slutte å svare i tråden. Men du kan ikke bestemme at andre ikke skal fortsette å skrive her.

Tråden var ferdig for 2 sider siden etter jeg snakket med glitter. 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg ikke skulket!!! Jeg MÅTTE ha fri fordi jeg forsov meg!! Herregud! Hva vet du hvor lenge timen varte? Dette vet jeg mye bedre enn deg !! 

Hvorfor måtte du ha fri fordi du forsov deg? Du kunne kommet for sent og i det minste fått med deg noe av skoledagen.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi. Unner du meg ikke en fridag? 

For all del, det bryr meg på ingen måte. Så lenge du synes det er greit å ta seg en fridag fordi har fyllet i helgen og sov for lenge så. Men tenk litt over hvorfor du ikke har klart å kvalifisere deg til å komme inn på det ønskede studiet fordi karakteren dine ikke var gode nok... Kan det ha noe med skulking å gjøre kanskje?

Annonse

Lillemus skrev (Akkurat nå):

For all del, det bryr meg på ingen måte. Så lenge du synes det er greit å ta seg en fridag fordi har fyllet i helgen og sov for lenge så. Men tenk litt over hvorfor du ikke har klart å kvalifisere deg til å komme inn på det ønskede studiet fordi karakteren dine ikke var gode nok... Kan det ha noe med skulking å gjøre kanskje?

Nei har ikke noe med det å gjøre. Mine karakterer bra nok for antagelig deg og din neste men for målet er det ikke bra nok. Jeg er sliten og lei. Jeg burde tatt fri noen måneder. 

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Heldigvis bare 2 dager til helg. Det skal nytes .’ Men seriøst nå slutter vi med denne tråden. Skal du ikke rekke Dagsrevyen? Den må jeg se nå.’

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis bare 2 dager til helg. Det skal nytes .’ Men seriøst nå slutter vi med denne tråden. Skal du ikke rekke Dagsrevyen? Den må jeg se nå.’

Jeg skal trene en økt før jeg skal se Jacob og Narve løpe 1500 m. :) 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mange jeg kjenner har fått det av foreldrene sine så det er mer normalt enn unormalt. Men det er en annen sak ! 

Tror du dagens åttiåringer fikk leiligheter av foreldrene sine?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...