Gå til innhold

Vaske truser på 40 grader

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marye skrev (7 timer siden):

Går det bra eller må man opp i 60?

Før het det seg at truser måtte vaskes på minst 60 grader, gjerne på 90, men med dagens vaskemidler så holder det egentlig med 40. Syntetisk undertøy tar ikke til seg skitt like mye som undertøy i bomull og trenger ikke vaskes på så høy temperatur.

Lillemus skrev (5 timer siden):

Før het det seg at truser måtte vaskes på minst 60 grader, gjerne på 90, men med dagens vaskemidler så holder det egentlig med 40. Syntetisk undertøy tar ikke til seg skitt like mye som undertøy i bomull og trenger ikke vaskes på så høy temperatur.

Til gjengjeld får man lettere sopp og bakterievekst i skjelden ved bruk av syntetisk undertøy.

Anonymkode: 19fe9...320

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til gjengjeld får man lettere sopp og bakterievekst i skjelden ved bruk av syntetisk undertøy.

Jeg bruker bare bomullstruser, det vil si, de er vel 90-95% bomull. :) Syntetisk tøy bruker jeg generelt lite av, men mye yttertøy er jo syntetisk da.

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Jeg bruker bare bomullstruser, det vil si, de er vel 90-95% bomull. :) Syntetisk tøy bruker jeg generelt lite av, men mye yttertøy er jo syntetisk da.

Men du går vel ikke i turbuksa med rumpa bar? Her var det snakk om undertøy. Du vet, truser

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men du går vel ikke i turbuksa med rumpa bar? Her var det snakk om undertøy. Du vet, truser

Du leser ikke hva jeg skriver tydeligvis. Jeg bruker kun bomullstruser skriver jeg jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...