Gå til innhold

Synes du Erna burde trekke seg?


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men Finnes er ikke folkevalgt vel? Det er totalt revnende likegyldig for den gjengse offentlighet hvorvidt Finnes er en person man kan ha tillitt til (hvilket man åpenbart ikke bør ha basert på aksjekjøpene, men det er en annen sak som påvirket tillitten til en viss eks-statsminister og tillittspersen, men dette her går bare ut over han selv og bør kun stå til rette for de han evt. har lurt.) Nei, jeg står på at her går pressen for langt og jeg synes det lukter litt intimitetstyranni å gå etter han for dette.

Anonymkode: 4aa55...53c

Det er ikke som eks statsministers og Høyres leders mann dette er interessant. Sindre Finnes er fagsjef i NHO-foreningen Norsk Industri, og dette er utgangspunktet for min interesse.

Jeg vet ikke hva som står på CV ‘en hans, men jeg ser at arbeidsgiver er overrasket over at han ikke har graden, det har de visstnok trodd.

Det er ikke sikkert det er problematisk at fagsjefen ikke har grad, men at han har sagt at han har en beskyttet tittel han ikke har, er langtfra uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (47 minutter siden):

Det er ikke som eks statsministers og Høyres leders mann dette er interessant. Sindre Finnes er fagsjef i NHO-foreningen Norsk Industri, og dette er utgangspunktet for min interesse.

Jeg vet ikke hva som står på CV ‘en hans, men jeg ser at arbeidsgiver er overrasket over at han ikke har graden, det har de visstnok trodd.

Det er ikke sikkert det er problematisk at fagsjefen ikke har grad, men at han har sagt at han har en beskyttet tittel han ikke har, er langtfra uinteressant. 

Ja, dersom det har hatt en praktisk betydning og han har oppnådd betydelig fordeler av løgnen er det selvsagt alvorlig og da vil han sikkert måtte stå til rette ovenfor arbeidsgiver. Har han ikke det, ser jeg det forsatt ikke som annet en utrolig idiotisk ting å lyve om. En annen ting som er interessant her siden du påpeker det, har pressen sjekket oppgaven hans på bakgrunn av hans stilling, eller som mannen til Erna tror du? 

Anonymkode: 4aa55...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

har pressen sjekket oppgaven hans på bakgrunn av hans stilling, eller som mannen til Erna tror du?

Det må pressen svare for. Hva jeg tror om årsak til pressens interesse er uinteressant, men igjen: Hva fagsjef Finnes gjør av lovbrudd er ikke uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men Finnes er ikke folkevalgt vel? Det er totalt revnende likegyldig for den gjengse offentlighet hvorvidt Finnes er en person man kan ha tillitt til

Anonymkode: 4aa55...53c

Så du ville syntes det var greit om f.eks norges statsminister var gift med en russisk spion ?

Problemet er, at når en er gift med en slik person, får en alltid med seg "visse ting", det er uunngåelig. Så dersom samfunnet ikke har tillit til personen, så må de droppe forholdet, eller droppe de politiske ambisjonene. En kan ikke få i pose og sekk.

Jeg sa hva jeg mente om Finnes og aksje greier, men ble slettet fra et annet av egmonts forum så skal ikke gjenta de siden det er innhold egmont ikke ønsker å assosieres med. 

Anonymkode: c1e9c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

 

Jeg sa hva jeg mente om Finnes og aksje greier, men ble slettet fra et annet av egmonts forum så skal ikke gjenta de siden det er innhold egmont ikke ønsker å assosieres med. 

Anonymkode: c1e9c...8ba

Tåpelig konspirasjoner altså.

Anonymkode: 2da48...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tåpelig konspirasjoner altså.

Anonymkode: 2da48...3af

Nei....

Anonymkode: c1e9c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei....

Anonymkode: c1e9c...8ba

Da er det bare å skrive dett.

Anonymkode: 2da48...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er det bare å skrive dett.

Anonymkode: 2da48...3af

JEG HAR JO SAGT DET; ER IKKE LOV. PÅ FORUMET.

Var relatert til at jeg mener at han IKKE bedrev innsidehandel etc, var andre årsaker, nemlig **********

SOM JEG IKKE KAN NEVNE; FOR FÅR IKKE LOV, OG ER INGEN KONSPIRASJON, VELDIG LOGISK OG ÅPENBART.

Anonymkode: c1e9c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

JEG HAR JO SAGT DET; ER IKKE LOV. PÅ FORUMET.

Var relatert til at jeg mener at han IKKE bedrev innsidehandel etc, var andre årsaker, nemlig **********

SOM JEG IKKE KAN NEVNE; FOR FÅR IKKE LOV, OG ER INGEN KONSPIRASJON, VELDIG LOGISK OG ÅPENBART.

Anonymkode: c1e9c...8ba

Hvis det er så logisk og åpenbart er det lov til å skrive det tror jeg.

Anonymkode: 2da48...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvis det er så logisk og åpenbart er det lov til å skrive det tror jeg.

Anonymkode: 2da48...3af

Nei, det er det ikke. Men er lov å tenke selv, trenger ikke meg til å mate deg med åpenbare logiske slutninger. (Ingen konspirasjon)

Anonymkode: c1e9c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det er det ikke. Men er lov å tenke selv, trenger ikke meg til å mate deg med åpenbare logiske slutninger. (Ingen konspirasjon)

Anonymkode: c1e9c...8ba

Det er ryktespredning altså?

Anonymkode: 2da48...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er ryktespredning altså?

Anonymkode: 2da48...3af

Er ikke det der ryktespredning, eller slipper du unna merkelappen fordi du puttet et ? bak. 

Minner meg om medienes som sa PUTIN HAR SEXVIDEO AV DONALD TRUMP! ?

Det er ryktespredning om at jeg bedriver ryktespredning ?

 

Uansett, skjønner at mange folk ikke skjønner, og synd at dere blir voktet fra å finne ut sannheten, men kommer nok frem til slutt uansett :) 

Anonymkode: c1e9c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er ikke det der ryktespredning, eller slipper du unna merkelappen fordi du puttet et ? bak. 

Minner meg om medienes som sa PUTIN HAR SEXVIDEO AV DONALD TRUMP! ?

Det er ryktespredning om at jeg bedriver ryktespredning ?

 

Uansett, skjønner at mange folk ikke skjønner, og synd at dere blir voktet fra å finne ut sannheten, men kommer nok frem til slutt uansett :) 

Anonymkode: c1e9c...8ba

Finner vi sannheten om Finnes på Nyheitsspeilet?

Anonymkode: 2da48...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaylord Focker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er ikke det der ryktespredning, eller slipper du unna merkelappen fordi du puttet et ? bak. 

Minner meg om medienes som sa PUTIN HAR SEXVIDEO AV DONALD TRUMP! ?

Det er ryktespredning om at jeg bedriver ryktespredning ?

 

Uansett, skjønner at mange folk ikke skjønner, og synd at dere blir voktet fra å finne ut sannheten, men kommer nok frem til slutt uansett :) 

Anonymkode: c1e9c...8ba

Spytt det ut. Det eneste som kan skje er at det blir slettet. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...