Gå til innhold

Bør det være et forbud mot giffer på forumet?


Gjest sakkosekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sakkosekk skrev (6 minutter siden):

Jeg syns ihvertfall de er fryktelige irriterende når omtrent hvert svar @Everybody gir er i form av en gif. 

Tror nok det enkleste er å ignorere brukeren, trykk på profil greia di og "ignorerte brukere", trykk navnet, og klikk, og vips problem solved.

Med mindre brukeren er anonym da...

troll-troll-face.gif

Anonymkode: 1ca7e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror nok det enkleste er å ignorere brukeren, trykk på profil greia di og "ignorerte brukere", trykk navnet, og klikk, og vips problem solved.

Med mindre brukeren er anonym da...

troll-troll-face.gif

Anonymkode: 1ca7e...9ab

Gordon Ramsey Reaction GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sakkosekk
Everybody skrev (4 minutter siden):

Er vel ikke noe særlig å ignorere brukere? Da får man ikke med seg hele diskusjonen.

Hvorfor kan du ikke bare kutte det ut eller begrense deg? Det er vel bare deg selv som syns dette er morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakkosekk skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan du ikke bare kutte det ut eller begrense deg? Det er vel bare deg selv som syns dette er morsomt. 

Jeg lagde en avstemming om det på Åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (10 minutter siden):

Er vel ikke noe særlig å ignorere brukere? Da får man ikke med seg hele diskusjonen.

For ordens skyld, jeg har ikke ignorert deg, var bare et forslag hvis han syntes det var plagsomt er det lettere å ta ansvar selv isteden for å be admins banne giffer eller andre ting.

Anonymkode: 1ca7e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke forby dem? Jeh syns de er morsomme og treffende mange ganger, og heller at de gjør trådene bedre enn verre. Men ikke fem på rad da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knas skrev (2 timer siden):

Hvis det går an å ignorere brukere, så fortell meg hvordan. Jeg setter lett Everybody på «ignorer» for å slippe gif-helvete. 

Kan hende hun roer ned bruken siden så mange tydeligvis misliker dem, men uansett til fremtidig behov så finner  du valget ved å trykke på pilen ved brukernavnet ditt øverst til høyre, eller går hit: https://forum.doktoronline.no/ignore/

Anonymkode: 1ca7e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakkosekk skrev (11 timer siden):

Jeg syns ihvertfall de er fryktelige irriterende når omtrent hvert svar @Everybody gir er i form av en gif. 

Det bør ikke være forbud, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakkosekk skrev (11 timer siden):

Jeg syns ihvertfall de er fryktelige irriterende når omtrent hvert svar @Everybody gir er i form av en gif. 

Jeg er imot alskens forbud så nei, jeg synes ikke det skal være forbudt. På den annen side er det jo ikke akkurat morsomt med slike gif'er, de fleste av dem har man jo også sett 3000 ganger på fb så det er liksom ikke akkurat noe nytt og festlig. Så jeg tenker at vedkommende som bruker dem veldig mye her inne kanskje kan prøve å ta til seg at hen heller kan skrive noe fornuftig? Spesielt når hen nå vet at flere synes det er teit og irriterende med alle gif'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forby gifer er nok heller ikke teknisk mulig. Det man eventuelt må se på da er reglene våre. 

Å kun svare med gifer, og spore av tråder på den måte kan fort sees på som brudd på både:

Sitat

Vi oppfordrer dere til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.

og

Sitat

* Spam eller tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og "tull" kan bli slettet uten varsel.

Så en overdreven bruk av disse kan fort føre til at de blir fjernet og at det gir følger i form av advarsler, og eventuelt utestengelse om det da ikke gir seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...