Gå til innhold

Hvor lenge siden du kjøpte en fysisk avis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Husker ikke helt. Noen år siden. Og nå tenker jeg på de fantastisk fine lørdagene jeg dro på butikken og kjøpte både VG og Dagbladet ( har aldri vært fan av Aftenposten og lokalaviser ) Da spiste jeg lang frokost og drakk minst to krus med kaffe, pløyde gjennom hver side og ble ikke ferdig før etter minst halvannen time. Så leste jeg bilagene etter lang tur med hunden mens jeg spiste lunsj.

Og så ringte jeg tvillingbroren min, eller han ringte meg, og vi snakket og diskuterte nyhetene. Vi var alktid uenige. Av prinsipp 😅

Worriesome Plenty 2

Vurdererte å kjøpe Aftenposten på fredag, grunnet det som ble diskutert på psykiatri om en av Norges farligste, men avisa kostet 49(!) kroner og så interessant var det ikke. 

Da jeg pleide å kjøpe vg og Dagbladet hver dag før jeg fikk internett så var det rundt 10 kroner pr avis. Men det var på slutten av 90 tallet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...