Gå til innhold

Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?

Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?  

14 stemmer

1. 1. Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?

• Liker det
      6
    • Liker det ikke
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fcecb...887

Jeg har vært på forumet som anonym i mange år. Helt siden det var både psykiater og gynekolog her. Det var litt rart å bli omtalt som gjest fordi jeg ikke føler meg som en gjest. En gjest er jo mer en som ikke hører til men er på besøk av og til. 

Anonymkode: fcecb...887

Annonse

Admin skrev (3 timer siden):

Som dere har skrevet, det må litt til for at dette skal fungere, så jeg har skrudd tilbake til den vanlige funksjonen, også får vi se når vi får satt inn de tingene som mangler.

På freak.no har de løst det ved at det står ved siden av anonym et eller annet rart navn. F. Eks "anonym slikkepott" "anonym strømpe" og så heter man det i hele dne tråden. Syns sånne navn er mindre rotete enn lange koder med bokstaver og tall

Anonymkode: 28a3c...b43

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...