Gå til innhold

Er det kommet ny(e) moderatorer her de siste månedene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker jo slik. Siden alt skal endres både her og der. Og alle endringer som ha kommet har bare gjort forumet verre. 

Modereribgen på kvinneguiden er grusom. Aller verst er freak.no. Men nå begynner doktoronline å bli helt lik. Og hvis det blir sånn så forlater jeg også. Altså at det nesten ikke er lov å skrive noe her lenger uten at det slettes, ikke lov å diskutere, ikke lov å være litt krass, ikke lov å nevne doser, Sm tanker

Anonymkode: 34ce1...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Virker jo slik. Siden alt skal endres både her og der. Og alle endringer som ha kommet har bare gjort forumet verre. 

Modereribgen på kvinneguiden er grusom. Aller verst er freak.no. Men nå begynner doktoronline å bli helt lik. Og hvis det blir sånn så forlater jeg også. Altså at det nesten ikke er lov å skrive noe her lenger uten at det slettes, ikke lov å diskutere, ikke lov å være litt krass, ikke lov å nevne doser, Sm tanker

Anonymkode: 34ce1...4fe

Jeg deler dine tanker og frustrasjoner. 

Anonymkode: 60e60...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt den store endringen. At det ikke er lov å være krass eller nevne doser synes jeg er bare positivt, det høyner kvalitetn på forumet og diskusjonene.

Det jo også helt fint lov å diskutere, bare man holder seg saklig.

Ellers tror jeg ikke det er moderatorene som bestemmer endringer på selve forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke kommet noen nye moderatorerer her den siste tiden, og bortsett fra endringen om at det ikke er lov å nevne dose (som kom som følge at noen ikke greide å slutte å gi doseringsråd som har vært imot reglene lenge) så er det heller ikke kommet noen nye regler.

En tråd ble stengt når det var snakk om selvmordstanker, det var en misforståelse, og den ble åpnet igjen innen kort tid etter stengingen.

Det har blitt riktignok blitt litt strengere på spampostinger da det har vært mye rapporter på dette. Og det har også blitt noget strengere i hvor lett det er å få slettet sine egne tråder etter kommentarer fra brukere om at de opplever slettingene som negative når de har svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (På 24.9.2023 den 15.11):

Ja moderatorene er glad i å slette tråder og innlegg. Nå må til og med innleggene mine godkjennes før jeg kan sende inn svar.

Det er jo blitt helt ville tilstander! 

Anonymkode: 34ce1...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo blitt helt ville tilstander! 

Anonymkode: 34ce1...4fe

Det har blitt som på Kvinneguiden, dessverre.

Anonymkode: e0e76...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...