Gå til innhold

" Her inne er det ingen regler om brukerdebatt"


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Fantastisk Admin. Fordi "det skjer sjelden' 

Det er fint! 

Når det gjemder " Foreldre & barn" derimot, så er det greit eller? 

Jeg syns det er ekstremt dårlig svar av "hensyn til brukere her" 

Ja. For barn er jo ikle så viktig. Eller de som har ansvar for dem. 

Jeg glemte meg bort, og har ikke skjønt noenting 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Fantastisk Admin. Fordi "det skjer sjelden' 

Det er fint! 

Når det gjemder " Foreldre & barn" derimot, så er det greit eller? 

Jeg syns det er ekstremt dårlig svar av "hensyn til brukere her" 

Ja. For barn er jo ikle så viktig. Eller de som har ansvar for dem. 

Jeg glemte meg bort, og har ikke skjønt noenting 🙃

Er det du som blir "mobbet" på det andre forumet? Kan du ikke skrive til admin der?

Anonymkode: 71ac6...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det du som blir "mobbet" på det andre forumet? Kan du ikke skrive til admin der?

Anonymkode: 71ac6...706

Glem det 🙂 ikke frekt ment. Er bare glad jeg fikk løftet det frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så... empatisk.

Her inne har mrnnesker tålt det meste i mange år! Det er lange liv og enormt med mot. 

Og de skal nå skånes? 

Men små mennesler under én meter skal ikke reddes fra foreldre som mobber? 

Fortså livet den som kan 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (52 minutter siden):

Fantastisk Admin. Fordi "det skjer sjelden' 

Det er fint! 

Når det gjemder " Foreldre & barn" derimot, så er det greit eller? 

Jeg syns det er ekstremt dårlig svar av "hensyn til brukere her" 

Ja. For barn er jo ikle så viktig. Eller de som har ansvar for dem. 

Jeg glemte meg bort, og har ikke skjønt noenting 🙃

Jeg rakk ikke å svare i den andre tråden før den ble stengt. Synes det er veldig rart at du kaller oss "hatere" fordi vi mente at temaet skulle tas opp på den nettsiden det omhandlet. Du postet jo i et underforum som heter "spørsmål om forumet" og for meg var det helt opplagt at "forumet" i denne sammenhengen er doktoronline. 

Du spurte også hva jeg mente med at jeg kanskje ville vært mer nysgjerrig på hva du egentlig mente, om jeg hadde visst at det var du som postet innlegget. Det var fordi jeg som regel synes at innleggene dine har en indre logikk, selv når jeg er uenig. Men når du nå omtaler oss som "hatere", så blir jeg mer usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (41 minutter siden):

Jeg syns det er så... empatisk.

Her inne har mrnnesker tålt det meste i mange år! Det er lange liv og enormt med mot. 

Og de skal nå skånes? 

Men små mennesler under én meter skal ikke reddes fra foreldre som mobber? 

Fortså livet den som kan 😊

Jeg forstår ikke hva du snakker om?

Anonymkode: 71ac6...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (3 minutter siden):

Jeg rakk ikke å svare i den andre tråden før den ble stengt. Synes det er veldig rart at du kaller oss "hatere" fordi vi mente at temaet skulle tas opp på den nettsiden det omhandlet. Du postet jo i et underforum som heter "spørsmål om forumet" og for meg var det helt opplagt at "forumet" i denne sammenhengen er doktoronline. 

Du spurte også hva jeg mente med at jeg kanskje ville vært mer nysgjerrig på hva du egentlig mente, om jeg hadde visst at det var du som postet innlegget. Det var fordi jeg som regel synes at innleggene dine har en indre logikk, selv når jeg er uenig. Men når du nå omtaler oss som "hatere", så blir jeg mer usikker. 

Nei nei. Jeg kallee IKKE dere hatere!! Virkelig ikke. Jeg kan forklares senere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Nei nei. Jeg kallee IKKE dere hatere!! Virkelig ikke. Jeg kan forklares senere! 

Ok, det var da enda bra - da trenger jeg jo ikke justere forforståelsen min enda en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (8 timer siden):

Ok, det var da enda bra - da trenger jeg jo ikke justere forforståelsen min enda en gang:-)

Det var brukere på det andre forumet jeg mente. Hat er når det blir et ensidig bilde av en person uten nyanser. Når det blir opprettet tråd på tråd om brukere som er udelt negative, og at det er et flertall mot en. Her inne har det aldri vært noe i nærheten av det, og det er ikke sånn at jeg ikke takler kritikk. Det gjør jeg. Godt. Selv om jeg reagerte her en gang også. Sånt må man uansett tåle. Uansett var det ingen her jeg kalte hatere 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Det var brukere på det andre forumet jeg mente. Hat er når det blir et ensidig bilde av en person uten nyanser. Når det blir opprettet tråd på tråd om brukere som er udelt negative, og at det er et flertall mot en. Her inne har det aldri vært noe i nærheten av det, og det er ikke sånn at jeg ikke takler kritikk. Det gjør jeg. Godt. Selv om jeg reagerte her en gang også. Sånt må man uansett tåle. Uansett var det ingen her jeg kalte hatere 🙂

At man misliker noen er ikke hat .

Anonymkode: 71ac6...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktor Online er ett lite forum som over alle år har hatt ett eget sett med spesial regler, hvor tonen har vært god og det har vært meget nyttige debatter av alle klasser. Derfor er det ganske få regler her inne på bakgrunn av dette, og det har vært godt mottatt av medlemmene nettopp fordi det har vært lagt opp til deres debattmiljø. Såklart kan man sette inne flere regler kun for å fylle på, men hittil har det ikke vært nødvendig, og dermed har det ikke blitt ført opp. Å angripe en gruppe med brukere derimot er en av spesialreglene som finnes her inne, nettopp på bakgrunn av historikken.

Det har tidligere vært reaksjoner når det diskuteres regler og håndhevelse på de andre forumene her inne, og siden det nå kom tydelig fram igjen at det ikke er ønsket så ble tråden stoppet. Og bare fordi det er mennesker her som har tålt mye, og stått i mye betyr ikke at de skal fortsette å utsettes for ting de ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At man misliker noen er ikke hat .

Anonymkode: 71ac6...706

Nei, selvfølgelig ikke. Alle misliker vel noen, eller mange gjør nok det. Hat på nett går mer under det jeg nevnte i kommentaren over her. Det er ikke fullt så normalt. For å si det forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (51 minutter siden):

Doktor Online er ett lite forum som over alle år har hatt ett eget sett med spesial regler, hvor tonen har vært god og det har vært meget nyttige debatter av alle klasser. Derfor er det ganske få regler her inne på bakgrunn av dette, og det har vært godt mottatt av medlemmene nettopp fordi det har vært lagt opp til deres debattmiljø. Såklart kan man sette inne flere regler kun for å fylle på, men hittil har det ikke vært nødvendig, og dermed har det ikke blitt ført opp. Å angripe en gruppe med brukere derimot er en av spesialreglene som finnes her inne, nettopp på bakgrunn av historikken.

Det har tidligere vært reaksjoner når det diskuteres regler og håndhevelse på de andre forumene her inne, og siden det nå kom tydelig fram igjen at det ikke er ønsket så ble tråden stoppet. Og bare fordi det er mennesker her som har tålt mye, og stått i mye betyr ikke at de skal fortsette å utsettes for ting de ikke ønsker.

Jeg er helt enig at det ikke er greit eller akseotabelt å angripe en gruppe brukere. Like lite som det burde være uakseptabelt å gjentatte ganger opprette tråder for å at flere skal angripe en bruker.

Men ferdig med det nå. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...