Gjest Toscana Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Virker dette opplegget passe dersom jeg vil stramme opp og gaa ned et par kilo til sommeren? -jogge/loepe paa tredemoelle 20-25 minutter, deretter trene med vektmaskiner pluss mageovelser, 3 ganger i uken -gaa paa skoyter en time per uke (kunstloep) -ta mageovevelser hver kveld -gaaturer ca. 20 minutter hver dag (frem og tilbake fra universitetet) Jeg er 23 aar, jente, og 173 cm hoy. Veier rundt 62 kilo, og maalet mitt er 60 kilo. Det viktigste er aa faa en spenstig kropp og bli kvitt litt fett rundt mage/hofter. Hvor mange kalorier kan jeg tillate meg per dag? Og hvor mye protein boer jeg spise? Kjempetakknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibekew Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 hei treningsopplegget ditt høres helt greit ut men pass på at du også har hviledager hvor musklene dine får hvile og bygge seg opp. Husk at hver gang du trener brytes musklene ned, når de bygges opp igjen bygger de seg enda litt mer enn de var for å være klar til neste utfordring. Pass på å få i deg nok proteiner som er musklenes byggestoffer. Når du har trent en muskegruppe hardt skal denne hvile i 48 timer før neste økt. ellers trenger du ikke å bekymre deg for vekten da den er under det som er normalt for din høyde. Jeg er 1,62 høy og veier 62 kg og jeg er normal.... så slapp av og kos deg med treningen, ikke tenk så fælt på slanking men heller å stramme opp kroppen. Sannsynligvis vil du ved mye trening heller på opp i vekt, men dette er muskler som erstatter fett og muskler veier mer enn fett. Så selv om man går opp i vekt kan man gå ned i f.eks str. lykke til hilsen vibeke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.