Gå til innhold

Hvorfor ble tråden om «mammahjertet» på psykiatri slettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært en stor mengde innlegg om denne klinikken i det siste og det har vært oppfattet som reklame mtp mengden det har vært postet i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (48 minutter siden):

Det har vært en stor mengde innlegg om denne klinikken i det siste og det har vært oppfattet som reklame mtp mengden det har vært postet i. 

Ok. Kan jeg spørre om hva du legger i «stor mengde»?

Anonymkode: 64ee8...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (10 timer siden):

Det har vært en stor mengde innlegg om denne klinikken i det siste og det har vært oppfattet som reklame mtp mengden det har vært postet i. 

Innlegget var slik jeg forsto det, skrevet av en bruker som har vært på dol i mange år og skrevet om sin datter og denne problematikken tidligere. Jeg oppfattet det ikke på noen måte som reklame, men jeg har ikke lest hva som har skjedd senere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avgjørende er vel om klinikken selv står bak?

Alkoholreklame er forbudt, men avisene har lov til gi terningkast 6 til en vin. Det kan "fremstå som reklame", men det er ikke reklame så lenge det ikke er noen økonomiske koblinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ok. Kan jeg spørre om hva du legger i «stor mengde»?

Anonymkode: 64ee8...d5d

Det har vært et ti-talls antall innlegg siste ukene. Det oppfattes som stor mengde her, og siden mange har kommet fra samme bruker vurderes det som spam/reklame. Om man ønsker å takke en klinikk er riktig fremgangsmåte å kontakte de direkte.

Psykia har firmabruker her, og blir som oftest nevnt i spørsmål som de selv kan svare på som ett firma. Jeg kan ikke huske at disse har blitt nevnt ett ti-talls ganger på kort tid med takkeinnlegg. Det har vært mer direkte spørsmål.

 

Tråden er samtidig ryddet for spekulasjoner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Det har vært et ti-talls antall innlegg siste ukene. Det oppfattes som stor mengde her, og siden mange har kommet fra samme bruker vurderes det som spam/reklame. Om man ønsker å takke en klinikk er riktig fremgangsmåte å kontakte de direkte.

Psykia har firmabruker her, og blir som oftest nevnt i spørsmål som de selv kan svare på som ett firma. Jeg kan ikke huske at disse har blitt nevnt ett ti-talls ganger på kort tid med takkeinnlegg. Det har vært mer direkte spørsmål.

 

Tråden er samtidig ryddet for spekulasjoner.  

Hvis jeg er den du sikter til (som har skrevet et titalls innlegg eller mange innlegg om det de siste ukene), vil jeg gjerne at du sender meg en pm med oppklaring på hva slags innlegg og tråder det dreier seg om. 

Det var jeg som startet tråden om mammahjertet.  

Anonymkode: 64ee8...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (17 timer siden):

Innlegget var slik jeg forsto det, skrevet av en bruker som har vært på dol i mange år og skrevet om sin datter og denne problematikken tidligere. Jeg oppfattet det ikke på noen måte som reklame, men jeg har ikke lest hva som har skjedd senere i tråden.

Det stemmer, frosken. Jeg skrev om det første gang for 16 år siden ❤️ 

Anonymkode: 64ee8...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis jeg er den du sikter til (som har skrevet et titalls innlegg eller mange innlegg om det de siste ukene), vil jeg gjerne at du sender meg en pm med oppklaring på hva slags innlegg og tråder det dreier seg om. 

Det var jeg som startet tråden om mammahjertet.  

Anonymkode: 64ee8...d5d

Det er ikke en enkelt bruker som har gjort det. Det har vært flere, både med profiler som er flere år gamle, og profiler som er fra for kort tid siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...