Gå til innhold

Finne tilbake til innlegg


lavender

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å søke i egne innlegg? Altså slik at man får opp treff med bare det en selv har skrevet? Jeg har jo skrevet en god del tråder her inne nå og fått mange gode og hjelpsomme svar, men sliter ofte med å finne tilbake til de. 

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • lavender endret tittelen til Finne tilbake til innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på om det er mulig å søke i egne innlegg? Altså slik at man får opp treff med bare det en selv har skrevet? Jeg har jo skrevet en god del tråder her inne nå og fått mange gode og hjelpsomme svar, men sliter ofte med å finne tilbake til de. 

Ja, over «neste->>» (neste side) står det «sorter». Trykk pp denne. Der kan du sortere etter emner du har startet osv. 

Anonymkode: 4f5bd...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emoji skrev (30 minutter siden):

«Sorter eter» står det vel.

 

 

Admin skrev (23 minutter siden):

Om du trykker på forstørelsesglasset i søk baren så kan du blant annet trykke på "søkt etter forfatter" og skrive eget nick.

Skjermbilde 2023-11-05 104031.png

Supert, takk for løsning 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...