Gå til innhold

Oppdateringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det stadige oppdateringer som endrer forumet? Nå er det blitt veldig stor tekst igjen. Muligens tilbake til samme format som før dere gjorde om skriften til mindre. 

Jeg skjønner jo at det må oppdateres ved jevne mellomrom, men jeg lurer på hvorfor det blir sånne endringer av det. Blir det aldri bra nok sånn som det er? 

Anonymkode: 76e13...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det stadige oppdateringer som endrer forumet? Nå er det blitt veldig stor tekst igjen. Muligens tilbake til samme format som før dere gjorde om skriften til mindre. 

Jeg skjønner jo at det må oppdateres ved jevne mellomrom, men jeg lurer på hvorfor det blir sånne endringer av det. Blir det aldri bra nok sånn som det er? 

Anonymkode: 76e13...d8c

Hos meg er teksten veldig liten. Har du prøvd å trykke ctrl og - samtidig? Om du er på en pc da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringer gjøres av sikkerhetsgrunner, men ingen av våre oppdateringer skal påvirke skrifttypen og størrelse.

Når begynte det å skje? Er det på pc eller på mobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Oppdateringer gjøres av sikkerhetsgrunner, men ingen av våre oppdateringer skal påvirke skrifttypen og størrelse.

Når begynte det å skje? Er det på pc eller på mobil?

Hos meg ble skriften bitteliten samtidig som det begynte å hoppe og selv om jeg brukte ctrl+ så hoppet den tilbake til liten når jeg gikk tilbake til siste innlegg, men etter at hoppingen ble fikset så holder skriften seg som den skal også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (19 timer siden):

Hos meg ble skriften bitteliten samtidig som det begynte å hoppe og selv om jeg brukte ctrl+ så hoppet den tilbake til liten når jeg gikk tilbake til siste innlegg, men etter at hoppingen ble fikset så holder skriften seg som den skal også. :) 

I alle dager. Det skal hvertfall ikke skje. Jeg husker selve skrifttypen ble forandret, men det er veldig, veldig lenge siden. Skriftstørrelse blir i det aller fleste tilfeller bestemt av nettleseren, og jeg må forandre hver gang jeg hopper fra hjemmekontor til kontor da skjermoppløsningen er forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...