Gjest hjelp meg Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Heisann, Jeg er ei jente på 19 år som ønsker å gå på befalskole til neste år, men jeg sliter litt med et av de fysiske opptakskravene, nemlig sit-ups. Jeg klarer fint å ta crunches, slike kan jeg ta hundrevis av, men følgende sit-ups klarer jeg rett og slett ikke. "90 grader i hofte og kneledd, gå opp i diagonalt og berør annenhvert kne med motsatt albue." Problemet er at jeg ikke klarer å løfte ryggen. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Etter det du skriv så er du iallfall sterk nok i magemusklane; det er musklane i hoftestrekkjarane det skortar på. Prøv nokre av øvelsane her: http://www.exrx.net/Lists/ExList/HipsWt.html , då spesielt dei for hip flexors. Beinhevingar er jo ganske effektivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.