Savannah Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Kunne ikke det vært mer liv her? Det hadde vært fint å slippe alle anonyme brukere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 11. november 2023 Del Skrevet 11. november 2023 Hallo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Ja finner det meget merkelig de som klager på anonyme starter tråder andre steder enn her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Savannah skrev (På 11.11.2023 den 19.52): Kunne ikke det vært mer liv her? Det hadde vært fint å slippe alle anonyme brukere. Du har definitivt et poeng, men det skyldes jo for en god del at Trollemor ikke er aktiv for tiden. Da blir det ikke fullt så mange idiotsvar på de andre foraene heller. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet lørdag kl 09:01 Del Skrevet lørdag kl 09:01 Ja, det er synd at dette forumet ikke blir mer brukt. Her kunne det være mulig å ha fornuftige diskusjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet mandag kl 08:54 Del Skrevet mandag kl 08:54 Jeg for min del har glemt at denne finnes, så kanskje slå ett slag for å bruke denne mer. Merker at jeg ikke er så interessert i Anonyme. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.