Gå til innhold

Får man en deilig rusfølelse av Sobril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vhanja skrev (31 minutter siden):

Jeg har tatt Sobril en gang. Hadde ikke angst, tok det mot menssmerter (hun som ga det til meg sa det var muskelavslappende så var verdt et forsøk).

Jeg ble litt skjelven i beina og måtte sette meg, det var det hele.

Er svak muskelavslappende så rart du ikke fikk en av de som faktisk har den effekten. Er vel valium/stesolid som da bør brukes.

Mye merkelige ting leger finner på. 

Anonymkode: 6221c...2d9

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er svak muskelavslappende så rart du ikke fikk en av de som faktisk har den effekten. Er vel valium/stesolid som da bør brukes.

Mye merkelige ting leger finner på. 

Det var ikke fra en lege, det var fra ei venninne som hadde resept på sobril til seg selv. (Jeg var i begynnelsen av 20-årene og ikke så voksen i hodet som nå).

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det var ikke fra en lege, det var fra ei venninne som hadde resept på sobril til seg selv. (Jeg var i begynnelsen av 20-årene og ikke så voksen i hodet som nå).

Det var bra.

Ble litt undrende her. Altså ikke bra å dele medisiner, men at leger vet litt mer om hvordan medisiner virker.

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merker man ingenting i hodet av det?

Anonymkode: 5e91c...353

Ikke hvis du følger dosen legen sier. Noen kan føle er rar følelse første gang har jeg hørt.

Mannen blir helt avslappet, men har ikke angst. Hos meg tar den kun toppen av angsten når den er ille ( Tar den kun da). Ved å slå ned hypomani, så tar jeg litt mer og blir roligere. Men merker heller ikke da noe i hode.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke hvis du følger dosen legen sier. Noen kan føle er rar følelse første gang har jeg hørt.

Mannen blir helt avslappet, men har ikke angst. Hos meg tar den kun toppen av angsten når den er ille ( Tar den kun da). Ved å slå ned hypomani, så tar jeg litt mer og blir roligere. Men merker heller ikke da noe i hode.

Så rart egentlig. 
men man endrer seg ikke noe heller? 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så rart egentlig. 
men man endrer seg ikke noe heller? 

Nei. 

Man kan misbruke sobril, men da i store doser. Da vil man endre seg så klart. Men er en rimelig mild medisin.

Har også hørt om mennesker som blir rusa på imovane. Så alt er jo mulig. Men gå utifra sjeldenhetene tenker jeg man ikke bør gjøre.

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei. 

Man kan misbruke sobril, men da i store doser. Da vil man endre seg så klart. Men er en rimelig mild medisin.

Har også hørt om mennesker som blir rusa på imovane. Så alt er jo mulig. Men gå utifra sjeldenhetene tenker jeg man ikke bør gjøre.

Hvordan kan det roe angst da egentlig? For meg jo angsten i hodet 

isåfall skjønner jeg at det er lett å bli avhengig av slik medisin. 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan kan det roe angst da egentlig? For meg jo angsten i hodet 

isåfall skjønner jeg at det er lett å bli avhengig av slik medisin. 

All angst kommer i fra hodet,.  Man hemmer signaler i hjernen.

Paracet fungerer i hjernen også.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

All angst kommer i fra hodet,.  Man hemmer signaler i hjernen.

Paracet fungerer i hjernen også.

Jaja men Paracet demper jo ikke angst.

men syns det er rart man kan hemme signaler i hjernen som går på angst uten at man blir «dopa»

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jaja men Paracet demper jo ikke angst.

men syns det er rart man kan hemme signaler i hjernen som går på angst uten at man blir «dopa»

Nei den demper ikke angst, men smerter. Så kan sammenlignes.

Sobril hemmer ett signalstoff. Antidepressiva hemmer reopptak av stoffer. 

Kopierer hvordan det fungerer her:

evrotransmittere virker ved å binde seg til mottakerapparater (reseptorer) på andre celler og dermed stimulere eller dempe aktiviteten til disse cellene. Mange medikamenter virker ved å etterlikne – eller hemme – effekten til nevrotransmitterne på disse reseptorene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...