Gå til innhold

Skoler som nekter å tilby kattedo til elever som identifiserer seg som katter

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd de fordommene mot vi katter på min skole også. Syns det er lite aksept og forståelse for oss som er annerledes. Dette problemet gjelder ikke bare i USA. 

https://www.dagens.no/viralt/skolen-nekter-aa-tilby-kattedo-til-elever-som-identifiserer-seg-som-katter

Anonymkode: 2393c...87f

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har opplevd de fordommene mot vi katter på min skole også. Syns det er lite aksept og forståelse for oss som er annerledes. Dette problemet gjelder ikke bare i USA. 

https://www.dagens.no/viralt/skolen-nekter-aa-tilby-kattedo-til-elever-som-identifiserer-seg-som-katter

Jeg regner med at du tuller nå. Kattedo, seriøst, få hjelp heller 

Anonymkode: a4193...c03

Tror de faktisk har sånt i USA mange steder, ikke for katter men for lengre lockdowns situasjoner hvor en ikke kan forlate klasserommet pga "situasjoner"

Men, uansett, ser ingen grunn til å ikke tilrettelegge for folk som identifiserer seg som katter, det blir diskriminerende egentlig, så dette vil jeg nesten klage på !

Anonymkode: 4a41a...b28

Man bor i ett samfunn, det samfunnet skal tilrettelegges for de med problemer så blinde, rullestobruker etc. Ikke folk som identifiserer seg som dyr, gifter seg med trær osv.

De klarer pent å ta hensyn til samfunnet og da det beste for alle og ikke kun seg selv. Egoisme kalles slikt.

Anonymkode: f6c2f...d49

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disse folka har også krav på respekt:

Anonymkode: 8fa29...869

Respekt gjør man seg fortjent til. Altså man tilpasser seg.

Forøvrig, spiser de rå mus og fugler også?  Hvis ikke får de identifisere seg med noen som spiser det de spiser. Som den ene jeg har hørt om er fruktspiser, finnes en flaggermus som er det. Men kanskje ikke fult så kult?

Som noen over her sa. Veldig vanlig med kattesand i USA pga skoleskyting og sånt. Men trodde virkelig vi var forbi den, å tro på tull på nettet greier. Spesielt siden alle de sakene som nevnes der er avvist av de som vistnok er sitert 😅

De som identifiserer seg som noe annet ønsker jo nettopp å bli behandlet som det de identifiserer seg som. Så ønsker du å identifsere deg som en katt er ikke skole noe for deg uansett, heller ikke pc og forum.

Anonymkode: 2a6d4...26b

• 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 22.38):

Mot vi katter? Mener du at du er katt ?

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 22.38):

Nysgjerrig - men spiser du og dine kattevenner fra skål på gulvet og får egen kattemat, våtfôr eller tørrfôr? 

Om en skal få tilrettelagt en ting, ser jeg liten grunn til at det skal være annerledes på andre områder. Hvorfor skal det ev. kun være tilrettelagt kun for å gå på do og ikke ved spising eller ellers. Hva gjør at en har et behov for tilrettelegging på et nødvendig område og ikke et annet? Jeg skriver nødvendig, for uten mat, drikke og gå på do, vil vi ikke overleve.

Den katten vi hadde da jeg var barn, gikk for øvrig på do ute... Det er kattens naturlige instinkt.

For øvrig, Dagens.no tror jeg mye er ute etter klikk, visninger og Liker. Ikke nødvendigvis seriøs journalistikk.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De som identifiserer seg som vaktmester?

Dasstømmer da i det minste.

Forøvrig føler jeg meg som en spanjol født på Tenerife, så dette må bli tatt hensyn til og jeg få  betalt for å bo der.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dasstømmer da i det minste.

Forøvrig føler jeg meg som en spanjol født på Tenerife, så dette må bli tatt hensyn til og jeg få  betalt for å bo der.

Det er din rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...