Gå til innhold

Tristhetsfølelse av seroquel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det vanlig å få tristhetsfølelse etter at man har tatt seroquel? Har opplevd det ett par ganger.

Anonymkode: 36a55...3f2

Yes og ja. Derfor jeg ikke ønsker å ta det, selv ikke på små doser. Jeg har hatt tung tung depresjon jeg ikke ønsker å se snurten av igjen☺️

La det være sagt, alle medikamenter funger ulikt  for alle ut fra 1/3-prinsippet. Man skal heller aldri autoseponere uten å ha snakket med behandler. 

Endret av Trinity80
Trinity80 skrev (10 minutter siden):

Yes og ja. Derfor jeg ikke ønsker å ta det, selv ikke på små doser. Jeg har hatt tung tung depresjon jeg ikke ønsker å se snurten av igjen☺️

La det være sagt, alle medikamenter funger ulikt  for alle ut fra 1/3-prinsippet. Man skal heller aldri autoseponere uten å ha snakket med behandler. 

Men er det rart og uvanlig at det kommer plutselig etter 2 års bruk?

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det vanlig å få tristhetsfølelse etter at man har tatt seroquel? Har opplevd det ett par ganger.

Tar du lav dose for søvn, eller store vanlige disse? Jeg Tok det en periode for søvn, og merket litt til det dagen etter i starten, men kroppen vendte seg til tror jeg? Vet ikke om det er annerledes om man tar den i kombinasjon med en antidepressiva?

Anonymkode: 28dbc...a72

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar du lav dose for søvn, eller store vanlige disse? Jeg Tok det en periode for søvn, og merket litt til det dagen etter i starten, men kroppen vendte seg til tror jeg? Vet ikke om det er annerledes om man tar den i kombinasjon med en antidepressiva?

Tar lav dose for søvn, maks 140 mg. Jeg merker det først nå, har brukt den i 2 år ca.

Inspirert av denne, kan man kjenne på en slags følelse av trykk/trang i hodet av denne dagen etter? Selv på lav dose?

Og hva med om man tar den av og på, kan man få økt angst dagen etter? Eller er det tilfeldig isåfall?

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 20.43):

Aldri vært gærnere enn da jeg gikk på Seroquel. Seriøst! Men flott at det fungerer for veldig mange andre altså. Bare så ingen tror jeg er scientolog eller antipsykiati. 

Anonymkode: 70484...d5b

Hvordan gæren? (Om du som skrev dette er her fortsatt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...