Gå til innhold

Er det alltid greit å skrive om selvmord bare man ber om hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det alltid greit å skrive om selvmord bare man ber om hjelp? Er det bare om man skriver "Jeg skal ta selvmord nå" man bryter reglene?

Anonymkode: 0f518...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det alltid greit å skrive om selvmord bare man ber om hjelp? Er det bare om man skriver "Jeg skal ta selvmord nå" man bryter reglene?

Anonymkode: 0f518...1d6

Nei, det er heller ikke greit å skrive om konkrete selvmordsmetoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 minutter siden):

Nei, det er heller ikke greit å skrive om konkrete selvmordsmetoder. 

Hva tenker du om tråden "Selvmordsplaner og det å be om hjelp" - Er den innenfor reglene?

Anonymkode: 0f518...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva tenker du om tråden "Selvmordsplaner og det å be om hjelp" - Er den innenfor reglene?

Anonymkode: 0f518...1d6

Jeg synes hovedinnlegget i den tråden er ok, - men er litt mer tvilende til enkelte av svarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (9 minutter siden):

Jeg synes hovedinnlegget i den tråden er ok, - men er litt mer tvilende til enkelte av svarene. 

Svarene som TS gir eller svarene hen får fra andre?

Anonymkode: 0f518...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svarene som TS gir eller svarene hen får fra andre?

Anonymkode: 0f518...1d6

Svarene vedkommende får fra andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (29 minutter siden):

Svarene vedkommende får fra andre. 

Hva var galt med dem? Litt for direkte?

Anonymkode: 0f518...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 7.12.2023 den 11.57):

Det er som sagt selvmordsmetoder som det ikke er lov å skrive om da man risikerer at det kan være til skade for andre.

Si meg da hvorfor er det lov til å skrive om overdoser, mens alle andre metoder blir moderert vekk? Er det fordi overdoser har blitt så normalisert eller er det fordi overdoser egentlig sees mer på som en selvskadingsmetode? 

Anonymkode: 8731a...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 22.33):

Si meg da hvorfor er det lov til å skrive om overdoser, mens alle andre metoder blir moderert vekk? Er det fordi overdoser har blitt så normalisert eller er det fordi overdoser egentlig sees mer på som en selvskadingsmetode? 

Anonymkode: 8731a...d41

Det er ikke alltid jeg får med meg alt som er her inne, men overdoseringer blir også fjernet om det er rapportert inn eller at jeg ser det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...