Gjest frans Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Litt bakgrunn : De siste to dagene har vært spesielt slitsomme. Etter en slitsom fotballtrening på tirsdag var jeg helt utmattet og orket knapt gå i dusjen. På onsdag var jeg sliten men noe bedre, derfor dro jeg på skolen. Jeg hadde lovet å stille opp i en fotballturnering på ettermiddagen, etter den var jeg enda mer utslitt enn dagen før og hadde bankende hodeverk da jeg kom hjem som om jeg var i feber. Senere på kvelden ble jeg meget bedre. I dag (torsdag) morges var jeg likevel ganske tilbakesatt etter så mye utmattelse. Jeg dro til skolen i dag tidlig og oppsøkte helsetjenesten ved universitetet. Ved luken for å booke legetime for en vond skulder (som i utgangspunktet er en annen sak) nærmest besvimte jeg og falt om der jeg stod, da fikk jeg en legetime på rappen. Jeg fortalte ikke legen om episoden men fikk utskrevet tabletter for skulderen. Disse bærer navnet Brexidol. Bare knappe to timer etter at jeg tok første tablett har jeg nå fullt av utslett over hele overkroppen inkludert hodet. Det ser ut som små vannblemmer. I skrivet til tablettene står det at en mulig bivirkning kan være hudutslett. Det jeg lurer på er to ting, det ene er om det kan slå ut så raskt ? Under to timer ! Det andre er om det kan være noe annet som er basis for alt dette. Røde hunder ? Jeg er fortsatt ganske svimmel. Utmattelsen ved de nevnte aktiviteter er meg ikke lik, jeg har gjort mange ekstreme utholdende ting på tross av min ganske labre fysiske form og aldri hatt en slik reaksjon. Bør jeg unngå å ta flere tabletter ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.