GÃ¥ til innhold

Dans med meg 😆😅

Anbefalte innlegg

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har bipolar altså? 🙂 Kjedelig å høre hvordan du har det, håper det snur for deg snart og det kan det jo virke litt som? Men at det ikke går inn i (hypo)mani da... konsekvensene er så kjedelig hehe.

Anonymkode: 25504...3e3

Ja. Visstnok har jeg det. Konsekvensene av hypomani har ikke vært store tidligere. Litt mye penger, sex og fartsbot, men ellers innafor og kombinert med mye energi, et velfungerende sosialliv og god mestring av jobb. Kan ikke si annet enn at jeg ønsker meg det og går inn for det. Bare søvn klarer jeg ikke redusere. Hviler eller sover mesteparten av døgnet. Det kommer nok i veien, eller burde vel strengt tatt blitt et mindre problem nå etterhvert om jeg skulle være så heldig. 

Fortsetter under...

Krøll47 skrev (18 minutter siden):

Ja. Visstnok har jeg det. Konsekvensene av hypomani har ikke vært store tidligere. Litt mye penger, sex og fartsbot, men ellers innafor og kombinert med mye energi, et velfungerende sosialliv og god mestring av jobb. Kan ikke si annet enn at jeg ønsker meg det og går inn for det. Bare søvn klarer jeg ikke redusere. Hviler eller sover mesteparten av døgnet. Det kommer nok i veien, eller burde vel strengt tatt blitt et mindre problem nå etterhvert om jeg skulle være så heldig. 

Aha. Det er jo bra du fungerer godt til tross for hypomani da, slik er det ikke for meg hehe.

Anonymkode: 25504...3e3

Krøll47 skrev (1 minutt siden):

Da er det vel bp1? Og mani? 

Jeg har hatt sterke hypomanier hvor jeg har gjort veldig dumme ting og hvor jeg har kræsjlandet i depresjon etterpå. Også har jeg hatt mildere hypomanier hvor det bare har vært gøy, men har likevel endt i depresjon etterpå. 

Gjest Krøll47
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt sterke hypomanier hvor jeg har gjort veldig dumme ting og hvor jeg har kræsjlandet i depresjon etterpå. Også har jeg hatt mildere hypomanier hvor det bare har vært gøy, men har likevel endt i depresjon etterpå. 

Ja skjønner. Jeg hadde ingen annen utvei enn å skru opp på AD nå, selv om det innebærer en viss risiko. Det skar seg med behandler og det gikk ikke fremover. Jeg håper det går greit og at det virkelig funker. Håper det er placebo og ikke ekte virkning jeg kjenner. Hovedsaken er at det funker. 

Annonse

Krøll47 skrev (1 minutt siden):

Ja skjønner. Jeg hadde ingen annen utvei enn å skru opp på AD nå, selv om det innebærer en viss risiko. Det skar seg med behandler og det gikk ikke fremover. Jeg håper det går greit og at det virkelig funker. Håper det er placebo og ikke ekte virkning jeg kjenner. Hovedsaken er at det funker. 

Håper det fortsetter å funke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...