Gå til innhold

Hva er det aller beste med å være deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske viljesterk og det har fått meg gjennom mye. Ellers vet jeg ikke noe spesifikt som er det beste med å være meg, men jeg ser verden på en litt annen måte kanskje. 

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har så fine mennesker i livet mitt som gir meg kjærlighet og glede❤️

Anonymkode: 44b2b...733

Skjønner ikke spørsmålet. Mener du egenskaper ved eg som menneske, eller hva man tilfeldigvis har rundt seg av bekjente/venner osv?

Anonymkode: 514e2...4e2

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke spørsmålet. Mener du egenskaper ved eg som menneske, eller hva man tilfeldigvis har rundt seg av bekjente/venner osv?

Jeg skjønner ikke mitt eget spørsmål heller😅det var egentlig ment som i egenskap som menneske, men så svarte jeg noe annet selv😅

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke mitt eget spørsmål heller😅det var egentlig ment som i egenskap som menneske, men så svarte jeg noe annet selv😅

var derfor jeg ble så forvirret :D men jeg synes svaret ditt var veldig fint.. kanskje det kan omformuleres til at du har den egenskapen at du klarer å sette stor pris på og er takknemlig for de du har rundt deg :) 

aa-k-j skrev (2 timer siden):

Jeg trives godt i mitt eget selskap 😊 kan være alene i lengre perioder og kose meg 😊 psykiateren sa det var min styrke. 

Lett for de som har samboer og barn å si at de trives godt i eget selskap. 

Selvsagt trives man litt alene når man ellers aldri får fri fra andre. 

Anonymkode: b3da4...c8b

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lett for de som har samboer og barn å si at de trives godt i eget selskap. 

Selvsagt trives man litt alene når man ellers aldri får fri fra andre. 

Anonymkode: b3da4...c8b

Har verken mann eller barn. 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

var derfor jeg ble så forvirret :D men jeg synes svaret ditt var veldig fint.. kanskje det kan omformuleres til at du har den egenskapen at du klarer å sette stor pris på og er takknemlig for de du har rundt deg :) 

❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...