Gå til innhold

Hva tenker du om å gi blomster til politiet fordi de har reddet deg fra selvmordsforsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Politiet har reddet meg fra mye, men det har ikke falt meg inn å gi de blomster. 

Jeg vet ikke. For meg blir det litt rart? 

Men hvis du vil det så kan du jo selvsagt gjøre det. :)

Glitter skrev (Akkurat nå):

Politiet har reddet meg fra mye, men det har ikke falt meg inn å gi de blomster. 

Det kan du fint gjøre. Sammen med noen gode ord🥰

Anonymkode: 6851d...9bd

Glitter skrev (3 minutter siden):

Hvorfor synes du det blir rart?

Anonymkode: 25402...a2e

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor synes du det blir rart?

Anonymkode: 25402...a2e

Jeg vet ikke helt. Kanskje bare jeg som helst vil glemme meg vekk eller noe. Men som sagt det er bare for min del. Hvis noen andre føler for det så er det sikkert ikke noe galt i det. 

Annonse

Jeg ga politiet et enkelt oppsats etter de hadde stilt opp da helsevesenet sviktet. De stoppet ofte for en liten prat for å høre hvordan det gikk og de var greie å tilby noen samtaler på politistasjonen hos en der. Det hender jeg har samtaler med en annen på politistasjonen fremdeles, men er sjeldent. Bør sies at største traumet jeg opplevde var forårsaket av politiet et annet sted og de her jeg bor nå ville rette litt opp i uretten. 

Endret av aa-k-j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...