Gå til innhold

Durek Verrett slaktes etter omtale av selvmord: – Leker med folks liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er tross alt nummer fire i arverekken til den norske tronen.

Anonymkode: 8bd07...3e2

Hvis det noengang skulle skje at hun kom i en posisjon til å bli medlem av kongehuset igjen, så er det ikke sånn at monarkiet MÅ bestå altså. 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Hvordan? Nå har Martha lagd bølger i årevis. Hun er punkeren i familien. Nå har hun meldt seg helt ut, og Durek har absolutt ingen påvirkning på hvordan kongehuset jobber. Nada faktisk. 

Du er naiv hvis du tror dette ikke påvirker kongehuset. Han satt nylig på kongsseteren og lagde video om den nye nyren han trengte. Hvis ikke kongehuset faktisk svarer ut dette på en ordentlig måte snart, kan det få alvorlige konsekvenser for kongehusets fremtid. Jeg er ikke republikaner, men jeg kan bli det hvis dette fortsetter. Så tannløs er det ikke lov å være. Kongen blir snart nødt til å gjøre noen ubehagelige valg som, ja, kan få konsekvenser for forholdet til hans eldste datter. Men det må han tåle å stå i. Eventuelt, hvis han er for gammel og dårlig til det, må Haakon ta ansvar. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er naiv hvis du tror dette ikke påvirker kongehuset. Han satt nylig på kongsseteren og lagde video om den nye nyren han trengte. Hvis ikke kongehuset faktisk svarer ut dette på en ordentlig måte snart, kan det få alvorlige konsekvenser for kongehusets fremtid. Jeg er ikke republikaner, men jeg kan bli det hvis dette fortsetter. Så tannløs er det ikke lov å være. Kongen blir snart nødt til å gjøre noen ubehagelige valg som, ja, kan få konsekvenser for forholdet til hans eldste datter. Men det må han tåle å stå i. Eventuelt, hvis han er for gammel og dårlig til det, må Haakon ta ansvar. 

Jeg sa at det ikke påvirker jobben eller oppgavene Kongehuset har. 

Hvis folk klarer å se at Durek og Martha kan gjøre som de vil som privatpersoner, akkurat som alle andre, så ville det meste vært løst. Folk går jo bananas pga Dureks stadig merkelige og suspekte utspill, men Kongehuset har ingenting med det å gjøre så lenge de gjør det DE skal.

Den som tjener på dette er Durek og sikkert Martha. Det gir han en mer betydelig posisjon å være gift med kongens datter. Det får folk mot. Og det kan være forståelig, men hold ting adskilt. De er faktisk privatpersoner nå, og kongen kan ikke bestemme hva de skal og ikke skal mer enn det han har gjort. Nemlig sørget for at de ikke er tilknyttet kongehuset eller representerer det på noen måte. 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg sa at det ikke påvirker jobben eller oppgavene Kongehuset har. 

Hvis folk klarer å se at Durek og Martha kan gjøre som de vil som privatpersoner, akkurat som alle andre, så ville det meste vært løst. Folk går jo bananas pga Dureks stadig merkelige og suspekte utspill, men Kongehuset har ingenting med det å gjøre så lenge de gjør det DE skal.

Den som tjener på dette er Durek og sikkert Martha. Det gir han en mer betydelig posisjon å være gift med kongens datter. Det får folk mot. Og det kan være forståelig, men hold ting adskilt. De er faktisk privatpersoner nå, og kongen kan ikke bestemme hva de skal og ikke skal mer enn det han har gjort. Nemlig sørget for at de ikke er tilknyttet kongehuset eller representerer det på noen måte. 

Når statsminister Støre går ut og kritiserer Durek så viser det hvor alvorlig dette er for Kongehuset. Det hadde han ikke gjort hvis Durek var sammen med en hvilket som helst annen norsk kvinne. Her har det garantert vært kommunikasjon mellom Kongehuset og statsministeren på bakrommet.

kupton skrev (2 timer siden):

Hvis ikke Kongen nå har baller til å sparke både Durek og enkefru Fjoll ut av kongefamilien, bør han abdisere og la oss velge en president. 

"Enkefru Fjoll". Hehe, den satt.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når statsminister Støre går ut og kritiserer Durek så viser det hvor alvorlig dette er for Kongehuset. Det hadde han ikke gjort hvis Durek var sammen med en hvilket som helst annen norsk kvinne. Her har det garantert vært kommunikasjon mellom Kongehuset og statsministeren på bakrommet.

Hva har Støre sagt? 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hennes forhold til Durek påvirker kongehuset direkte. Det er det ingen tvil om.

Det er jeg enig i. Og han bruker sin tilknytning til kongehuset for det det er vært.
Og snart er han kongens svigersønn. Er ikke enkelt å overse.

Anonymkode: 6d1b9...701

Jeg tror ikke kongehuset hadde tjent på å støte ut ML mer enn de har gjort. De har fått frem at de ikke stiller seg bak det Märtha Louise og Durek sier. 

Hun har drevet med fjolleri hele tiden. "Engleskolen" og kommersialisering av prinsessetittel. Durek tar det til nye høyder.

Annonse

Durek Verret er en selv-elskende sjarlatan med vrangforestillinger. Han kan ifølge ham selv påvirke atomer med sinnet sitt og rense damer som har hatt mange partnere med sjaman-kjønnsorganet sitt. Han kan også traumatisere barn med bare stemmen sin. Det er bare noen av superkreftene hans. Og Mærta er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen stakkars. Skammelig. 

Anonymkode: 97824...416

Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Martha er ikke enke. Hun var skilt. 

Her syns jeg @kuptonvar litt for drøy. Med tanke på hvorfor hun KUNNE vært enke. Det der var ikke pent. ( og jeg lar meg underholde av hans utspill som oftest. Det er deilig med litt ukorrekte mennesker, MEN.. ja ) 

Mister ML tittelen sin så er problemet løst. Er hun ikke prinsesse Martha Louise, så skilles kongehus og veretta. Så kan man jo lure på om han vil gifte seg da. 

Ellers bør kongen gå av og la sønnen overta. 

Monarki vil jeg ha så fremst de ikke står bak gale mennesker.

Anonymkode: 7d6da...857

Lady HM skrev (7 minutter siden):

Og den mannen mener at det fortsatt er rasisme han blir utsatt for, eller??

Det kan jo være at han har blitt det også. Uansett. Han er MesterManipulerende. Jeg blir helt fascinert. Det ser heldigvis ut som at Norge har klok presse. Jeg håper alle vet hvor heldige man er med det i Norge. De har sluttet å ha oppslag på oppslag om ham i hvert tilfelle han går over streken. De må nesten nevne det, men respekt for at de begrenser seg. Nå ihvertfal. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (14 timer siden):

Hva har Støre sagt? 

Jonas Gahr Støre hardt ut mot Märtha Louises forlovede, Durek Verrett.

Arbeiderpartiets leder er rystet over uttalelsene fra Märtha Louises kommende ektemann, Durek Verrett.

– Ideen om at et barn kommer på bedre tanker av å bli fortalt at du ikke har noen verdi, det er ikke sånn vi skal ha det. Det ligger ganske langt unna det vi oppfatter som god barneoppdragelse i vårt land. Det høres veldig lite bra ut, konstaterer Støre.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jonas Gahr Støre hardt ut mot Märtha Louises forlovede, Durek Verrett.

Arbeiderpartiets leder er rystet over uttalelsene fra Märtha Louises kommende ektemann, Durek Verrett.

– Ideen om at et barn kommer på bedre tanker av å bli fortalt at du ikke har noen verdi, det er ikke sånn vi skal ha det. Det ligger ganske langt unna det vi oppfatter som god barneoppdragelse i vårt land. Det høres veldig lite bra ut, konstaterer Støre.

Ja. Og? Jeg tror Støre bør passe på seg selv og egen..sønn ? 

Kanskje det ikke er så lett? Så da går han på andre isteden? Han bør jo være på...bølge med befolkningen. Når han ser muligheten 🙃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...