Gå til innhold

Durek Verrett slaktes etter omtale av selvmord: – Leker med folks liv

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Ja. Og? Jeg tror Støre bør passe på seg selv og egen..sønn ? 

Kanskje det ikke er så lett? Så da går han på andre isteden? Han bør jo være på...bølge med befolkningen. Når han ser muligheten 🙃

For en møkkamann denne dureken er. Han ber en person som har mistet datteren sin til selvmord, og minner ham på om Aris dødsfall om å skamme seg. For en drittsekk! 

image.thumb.png.ff4b0a128c73dfd2c0703b1b076c33a5.png

Anonymkode: b6518...413

Fortsetter under...

Kashmir skrev (15 timer siden):

Dette syns jeg blir litt merkelig tankegang. Man må kunne skille på plikter/ jobb/ betydning han har som monark, og farsrolle. Det er to helt forsljellige ting. Datteren har ingenting med kongehuset å gjøre lenger. Alt annet er faktisk mellom dem som familie. 

Vi trenger ett nytt Kongens Nei, denne gangen ett nei til Øgla og hans utsagn.

Både Kong Håkon og Kong Olav vrir seg i grava. SJeg er sikker på at mange andre kongehus ler av det norske kongehuset som har fått Øgla som ett medlem. Trur ikke han hadde fått innpass i andre kongehus.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi trenger ett nytt Kongens Nei, denne gangen ett nei til Øgla og hans utsagn.

Både Kong Håkon og Kong Olav vrir seg i grava. SJeg er sikker på at mange andre kongehus ler av det norske kongehuset som har fått Øgla som ett medlem. Trur ikke han hadde fått innpass i andre kongehus.

Slutt nå. Norge er eksotisk .( i mange sine øyne )  Ingen ler av Norge- selv om de ikke forstår alt. 

Andre kongehus har alt for høye skuldre og frykt. Norske er avslappet og moderne, åpne og inkluderande. 

Vær litt stolte av det? 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Slutt nå. Norge er eksotisk .( i mange sine øyne )  Ingen ler av Norge- selv om de ikke forstår alt. 

Andre kongehus har alt for høye skuldre og frykt. Norske er avslappet og moderne, åpne og inkluderande. 

Vær litt stolte av det? 

Det er INGEN TING å være stolt av at svindleren og narcissist Durek er tatt inn i varmen. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For en møkkamann denne dureken er. Han ber en person som har mistet datteren sin til selvmord, og minner ham på om Aris dødsfall om å skamme seg. For en drittsekk! 

image.thumb.png.ff4b0a128c73dfd2c0703b1b076c33a5.png

Jeg hadde svart tilsvarende hadde jeg mottatt en slik hårreisende melding.

Anonymkode: a08aa...405

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde svart tilsvarende hadde jeg mottatt en slik hårreisende melding.

Anonymkode: a08aa...405

Hårreisende? Virkelig???? Dette er den usminkede sannheten!

Annonse

Lady HM skrev (3 timer siden):

Og den mannen mener at det fortsatt er rasisme han blir utsatt for, eller??

Er som å høre hun asiatiske influenseren som betyr av 70% plast snakke om at det er rasistisk at hun blir hetset. Hun blir ikke hetset fordi hun er asiatisk. Hun blir hetset fordi hun skaper et forvrengt bilde av utseende og væremåte. Durek blir hetset fordi han er en sjarlatan. Ikke fordi han er svart.

Men for begge er det hundre ganger mer behagelig å dra rasismekortet. 

ISW skrev (7 minutter siden):

Er som å høre hun asiatiske influenseren som betyr av 70% plast snakke om at det er rasistisk at hun blir hetset. Hun blir ikke hetset fordi hun er asiatisk. Hun blir hetset fordi hun skaper et forvrengt bilde av utseende og væremåte. Durek blir hetset fordi han er en sjarlatan. Ikke fordi han er svart.

Men for begge er det hundre ganger mer behagelig å dra rasismekortet. 

Det er vel ikke akkurat greit å bli hetset uansett. Nå ser det ut som om du kan forsvare det...

Nicklusheletida
Kashmir skrev (4 timer siden):

Her syns jeg @kuptonvar litt for drøy. Med tanke på hvorfor hun KUNNE vært enke. Det der var ikke pent. ( og jeg lar meg underholde av hans utspill som oftest. Det er deilig med litt ukorrekte mennesker, MEN.. ja ) 

Jeg synes ikke det var drøyt, fordi jeg er enig :) Alt rundt Martha og Dureksen er fjollete. Mitt poeng er at hun ikke er enke. Bare et fjolls. 

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg synes ikke det var drøyt, fordi jeg er enig :) Alt rundt Martha og Dureksen er fjollete. Mitt poeng er at hun ikke er enke. Bare et fjolls. 

Da er vi uenige! 

For meg blir dette irrasjonelt 🙃

Kashmir skrev (57 minutter siden):

Det er vel ikke akkurat greit å bli hetset uansett. Nå ser det ut som om du kan forsvare det...

Jeg tar egentlig ikke stilling til om hetsen er berettiget eller ikke. Det handler om å påberope seg rasisme. 

Nicklusheletida skrev (23 minutter siden):

Det som er fjollete men også gøy er se på hvordan du stadig smisker med kupton. :) 

Anonymkode: b727b...29d

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det som er fjollete men også gøy er se på hvordan du stadig smisker med kupton. :) 

Anonymkode: b727b...29d

Det er ikke bevisst i så fall. Jeg tror det er en generasjonsgreie. Vi tilhører noen lunde samme generasjon og vår generasjon var mer rett frem enn de unge er i dag . Jeg synes det er befriende. Da er det ingen tvil om hva man mener. 

Jeg ser det har vært en endring siden jeg var ung. Jeg ser spesielt at yngstedatter reagerer negativt noen ganger, når samboer og jeg kommenterer det vi ser og hører på tv. Da kan jeg bli flau, fordi det kan være den yngre generasjonen har rett. 

I min ungdom brukte vi mange ord som ikke brukes i dag. Vi sa soper, rævpuler, flatbanker, neger, dverg osv. Ungdommen i dag blir sjokkert, men det var en del av vår dagligtale og sikkert noe vi  bør legge i fra oss, men ja jeg synes det er litt deilig å lese innlegg som ikke wr politisk korrekte noen ganger. 

Kashmir skrev (2 timer siden):

Hets er "hatkampanje, ondsinnet og usaklig agitasjon mot noen". Merk deg usaklig. Durek har såpass drøye påstander ute i offentligheten at han bare må regne med å bli satt på plass. Når han stadig går lenger og kommer med nye idiotiske oppgulp som faktisk er skadelig for noen mennesker, får han bare tåle å bli motsagt og latterliggjort. 

Kashmir skrev (3 timer siden):

Du er veldig opptatt av å forsvare Durek. noe merkelig, tatt i betraktning hvordan han holder på.

Anonymkode: 8bd07...3e2

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan tjener egentlig Mærta og Durex penger? Er det så mange idioter i Norge at man kan leve av de?

Anonymkode: 97824...416

I verden. Ikke i Norge. Er jo derfor han vil gifte seg med en prinsesse. Det har de ikke overalt, da har han fått det perfekte li  å tjene penger på. Sjamanen og prinsessen.

Derfor bør ML miste sin tittel.

Anonymkode: 7d6da...857

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er veldig opptatt av å forsvare Durek. noe merkelig, tatt i betraktning hvordan han holder på.

Anonymkode: 8bd07...3e2

Nei. På ingen måte. Men at flere blir trigget til å vise seg enda verre er et problem som han vil dra nytte av. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan tjener egentlig Mærta og Durex penger? Er det så mange idioter i Norge at man kan leve av de?

Anonymkode: 97824...416

Det er ikke flere idioter i Norge enn andre steder 😀 tvert om vil jeg muligens si. Men det har i visse kretser allerede blitt kult å ha Durek som kompis. Sånt påvirker jo litt. Han er smart vet du. Ikke andre som nødvendigvis er idiotiske.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...