Gå til innhold

Durek Verrett slaktes etter omtale av selvmord: – Leker med folks liv

Anbefalte innlegg

ISW skrev (3 timer siden):

Jeg tar egentlig ikke stilling til om hetsen er berettiget eller ikke. Det handler om å påberope seg rasisme. 

Men hets er jo aldri berettiget. Og så må ikke folk synke så lavt . Han bruker det til sin fordel. Ser du ikke det? 

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Det er ikke bevisst i så fall. Jeg tror det er en generasjonsgreie. Vi tilhører noen lunde samme generasjon og vår generasjon var mer rett frem enn de unge er i dag . Jeg synes det er befriende. Da er det ingen tvil om hva man mener. 

Jeg ser det har vært en endring siden jeg var ung. Jeg ser spesielt at yngstedatter reagerer negativt noen ganger, når samboer og jeg kommenterer det vi ser og hører på tv. Da kan jeg bli flau, fordi det kan være den yngre generasjonen har rett. 

I min ungdom brukte vi mange ord som ikke brukes i dag. Vi sa soper, rævpuler, flatbanker, neger, dverg osv. Ungdommen i dag blir sjokkert, men det var en del av vår dagligtale og sikkert noe vi  bør legge i fra oss, men ja jeg synes det er litt deilig å lese innlegg som ikke wr politisk korrekte noen ganger. 

Det er godt verden går fremover på enkelte områder.

Anonymkode: 6d1b9...701

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 20.17):

- Det finnes en selvmordsånd, sier Durek, og dette er noe man selv kan bli kvitt, dersom man kan riktig teknikk.

Sier altså Norges ny hoffnarr. Når skal kongehuset reagere?

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-verrett-slaktes-etter-omtale-av-selvmord-leker-med-folks-liv/s/5-95-1547858

Anonymkode: b6518...413

Kanskje han blir misforstått? Kanskje han utrykker seg på feil måte ,og ikke mener ting slik som det skrives på? 

Anonymkode: 48579...3e0

Kashmir skrev (1 time siden):

Det er ikke flere idioter i Norge enn andre steder 😀 tvert om vil jeg muligens si. Men det har i visse kretser allerede blitt kult å ha Durek som kompis. Sånt påvirker jo litt. Han er smart vet du. Ikke andre som nødvendigvis er idiotiske.. 

Har er en narsissist-jævel, ikke kall han "smart". Nå holder han på på Insta igjen om hvor fælt det er her i landet og hvor fæle nordmenn er. Kan han ikke bare pelle seg ut av landet? Vi vil ikke ha han her.

Anonymkode: 8bd07...3e2

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har er en narsissist-jævel, ikke kall han "smart". Nå holder han på på Insta igjen om hvor fælt det er her i landet og hvor fæle nordmenn er. Kan han ikke bare pelle seg ut av landet? Vi vil ikke ha han her.

Jeg har ikke det sinnet mot ham. Jeg bare observerer. Og sånn som du skriver nå er jo ikke greit. Sånn helt objektivt. Og det ser jo han også. 

Han hater jo ingen. Det er ikke det han gjør. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke det sinnet mot ham. Jeg bare observerer. Og sånn som du skriver nå er jo ikke greit. Sånn helt objektivt. Og det ser jo han også. 

Du bare observerer, men har ingen egen mening om tullet hans. Det syntes jeg er ganske feigt.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bare observerer, men har ingen egen mening om tullet hans. Det syntes jeg er ganske feigt.

Feigt? Må vi ha meninger om alt? Vi er ikke pålagt det vel? Og jeg sier jo mitt her. 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Feigt? Må vi ha meninger om alt?

det burde ikke være vanskelig å ta avstand fra dette. Den som tier samtykker.

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Vi er ikke pålagt det vel? Og jeg sier jo mitt her. 

Ja, du forsvarer han etter alle kunstens regler.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det burde ikke være vanskelig å ta avstand fra dette. Den som tier samtykker.

Ja, du forsvarer han etter alle kunstens regler.

Nei, jeg forsvarer ham ikke. 

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg forsvarer ham ikke. 

Du kritiserer de som kritiserer Durke, men har ingen kritiske meninger om hans mange besynderlige og ufyselige utsagn.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er smart i den forstand at han er dyktig på å manipulere. 

Annonse

Kashmir skrev (8 timer siden):

Slutt nå. Norge er eksotisk .( i mange sine øyne )  Ingen ler av Norge- selv om de ikke forstår alt. 

Andre kongehus har alt for høye skuldre og frykt. Norske er avslappet og moderne, åpne og inkluderande. 

Vær litt stolte av det? 

Ingen kjenner sitt barn bedre enn hva en mor gjør.

I et intervju kommer Veruschka Urquhart med sterk advarsel til det norske folk om sønnen. Hun hevder at Märtha Louise har blitt hjernevasket av Verrett.

– Jeg beklager å måtte si det, men prinsessen er blitt hjernevasket av sønnen min. Jeg tror faktisk han har stukket av med hjernen hennes, sier hun til bladet.

Videre forteller Urquhart at hun håper at Märtha snart åpner øynene og ser forbi den veltalende sønnen hennes.

– Min sønn er veldig karismatisk. Jeg vet ikke hvor han tar alle historiene sine fra, eller hvorfor han sprer alle disse løgnene. Han er farlig. Jeg vil advare alle nordmenn mot min egen sønn, sier hun i intervjuet med Se og Hør.

Hun legger ikke skjul på at det det er vondt å måtte ta til motmæle mot sin egen sønn. Men moren mener at det nå har gått så langt at det ikke er noe alternativ å la være.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kritiserer de som kritiserer Durke, men har ingen kritiske meninger om hans mange besynderlige og ufyselige utsagn.

Nei. Jeg kritiserer ikke de som kritiserer. Jeg prøver å si at sinne og mer hets og "hat" ikke fører frem på noen måte. Jeg lar meg ikke manipulere til å bli stygg mot andre. Ikke Durek heller. Jeg vil ha en viss verdighet. 

Kashmir skrev (11 minutter siden):

Nei. Jeg kritiserer ikke de som kritiserer. Jeg prøver å si at sinne og mer hets og "hat" ikke fører frem på noen måte. Jeg lar meg ikke manipulere til å bli stygg mot andre. Ikke Durek heller. Jeg vil ha en viss verdighet. 

Noen ganger må man våge å stå opp og protestere mot den urett som blir begått.

Kashmir skrev (1 time siden):

Å observere er ikke å våge og stå opp og protestere mot urett.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Å observere er ikke å våge og stå opp og protestere mot urett.

Jeg må vurdere. Ikke la følelser rase av med meg. Jeg liker ikke det. Det blir så usaklig.

Jeg sier at han er smart og tar hets til egen fordel. Jeg kan ikke si det tydeligere 🤔

Kashmir skrev (9 minutter siden):

Jeg må vurdere. Ikke la følelser rase av med meg. Jeg liker ikke det. Det blir så usaklig.

Jeg sier at han er smart og tar hets til egen fordel. Jeg kan ikke si det tydeligere 🤔

Han oppfordrer til barnemishandling. Det BURDE være veldig enkelt å ta avstand fra det. Altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...